Fandom

Rayman Wiki

Port paniki

1280artykułów na
Rayman Wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

320px-22 port o panic.jpg
Port Paniki - jest to pierwszy poziom w świecie Morze Szczęśliwości z gry Rayman Origins.

Część 1

Tutaj już na początku używając kilku domków z tyłu poziomu dojdziemy do pierwszej sekretnej Klatki. Po przejściu jej mamy do pokonania kilka Darktunów które są przyczepione do głów Czerwonych Czarodziejów, należy także tutaj uważać na ogień oraz na Kolczaste Ryby będące nad przegiem wody.

Sekret 1

Tutaj musimy użyć sznurka byzniszczyć dwóch Psychlopsów, a nastepnie użyć gejzera i wybic się wyżej, zniszczyć jeszcze jednego Psychlopsa i rozbić Klatke.

Część 2

Na poczatku spotykamy Darktuna który więzi kolejna nimfe, musimy go więć gonić, zabijając Darktuny i uważając na bomby i ogień. Na końcu Darktun z nimfą wskakuje do latającego Pirackiego Statku.

Część 3

Tutaj pościg trwa dalej, tym razem musimy podążać za Statkiem, uważając na ogień i bomby wyrzuczane przez statek w celu niszczenia platworm.

Część 4

Tutaj robimy to samo co poprzednio tylko że na końcu Darktun wyskakuje z Statku a my możemy, uratować Nimfe o imieniu Rybolina która da nam moc nurkowania.

Część 5

Na początku musimy przejść przez ławice Ryb, zdobywając Lumki. Pózniej dotrzemy do miejsca gdzie są czerwone Kolczaste ryby, niżej można zauważyć mała szczeline która prowadzi do sekretnej Klatki. Idziemy dalej uważając na kolce i zdobywając Lumki, potem znowu natykamy sie na czerwone Kolczaste Ryby i Meduzy, troszeczke wyżej jest mała szczelina z pięcioma Meduzami a na końcu jest Czaszkoneta, idziemy dalej do miejsca z pięcioma Kolczastymi Rybami i z Królem Lumów, idąc w góre docieramy do ostatniej części poziomu.

Sekret 2

Tutaj mamy kolejną ławice Ryb, w śród których znajduje się pięć Karmazynów, musimy ich zniszczyć a następnie rozbić Klatke.

Część 6

Tutaj mamy do zniszczenia dziesięciu Livingstonów, z czego siedmiu możemy zniszczyć Bombą, potem idziemy żeby rozbić Klatke i ukończyć poziom.

Więcej w Fandom

Losowa wiki