Fandom

Rayman Wiki

Pomocnik 800

1280artykułów na
Rayman Wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Pomocnik 800 (ang. Henchman 800) – podstawowa jednostka robo piratów, która stanowi większą część armii Admirała Brzytwobrodego.

Wygląd

Piraci ci wyglądają trochę jak kanciaste, metalowe połączenie szkieletów z umięśnionymi ludźmi. Metal z którego są zbudowani jest brązowy. W uchu mają złoty kolczyk, posiadają opaskę na lewym oku, natomiast drugie jest limonkowe z małą źrenicą. Szczęka jest podobna do miniaturowego zgarniacza, takiego jak te znajdujące się na parowozach. Ręce robopirata są cienkie, zakończone dwoma kwadratowymi metalowymi pudłami z otworem. Jeden z nich służy jako wyrzutnia, drugi jest zakończony hakiem. Talia Pomocników 800 w przeciwieństwie do kanciastego i klocowatego torsu jest tylko cienką, ciemnoszarą rurką. Na kroczu jest umieszczone kilka śrub oraz kratka wentylacyjna. Są ubrani w poszarpane pomarańczowo-żółte ubrania pirackie, oraz czarne buty z wielkimi klamrami.

Różnice pomiędzy jednostkami

Żadna jednostka nie różni się fizycznie, jedynie Pomocnicy 800 są podzieleni na różne oddziały, w których należy nosić odpowiednie ubranie, tak więc, Robo-piraci wersji 800 z purpurowymi koszulami należą do oddziału desantowego, a odziani w szaro-brązową koszulę piraci należą do wyspecjalizowanej jednostki dowodzącej.

Typy

Pirate.jpg

Pomocnik 800

Fioletowy

Ci robo-piraci należą do jednostki desantowej oraz strażniczej. Są najniżsi rangą w oryginale i wersji na Dreamcast, ale są drudzy od dołu w hierarchii tych robo-piratów w wersji na Playstation i Playstation 2, często śpią na służbie. Występują w dwóch formach- słabej (z niską witalnością) oraz mocnej (z wysoką żywotnością). W Rayman 3 GBA są najwyższą rangą robopiratów i strzelaią łańczuchem z kolczatką mają 7 HP .

Czerwony

Najliczniejsza grupa robo-piratów w originale.  Są najwyżsi rangą we wszystkich wersjach, oprócz wersji na Playstation i w Rayman 3 GBA , gdzie zaliczani są do najniższych rangą w hierarchii oddziałów Pomocników 800.

Zielony

Spotykanie w wersji na Playstation, Playstation 2 i w Raymanie 3 (GBA) . W wersji gry na Playstation 1 są oni drugimi rangą Piratami, podczas gdy w wersji na Playstation 2 są rangi najniższej. W Rayman 3 GBA są 2 najwyższą rangą robopiratów zaraz po Fioletowym.

Szaro-brązowy

Występują w wersji na Playstation i są w niej najwyżsi rangą Robo-Piratów.

Żółty

Spotykane tylko w wersji na Playstation 2 jako najwyższa ranga Robo-Piratów przed Czerwonym.

Zombie

Uszkodzeni Robo-piraci, występujący w wersji na Playstation 2 (prawdopodobnie zepsuci Żółci Pomocnicy 800).

200px-Henchman800-FrenchMacDonaldsFigure.jpg

Figurka Pomocnika 800

Wiertnik

Piraci którzy mogą przemieszczać się pod ziemią, występują tylko w originale.

Szary

Występuje tylko w wersji Rayman 3 (GBA), strzela taką samą bronią jak Mroklum Żołnierz.

Pomocniki.jpg

Dostępne skórki w grze Rayman M

Zobacz także

Ciekawostki

  • Jego imię i Pomocnika 1000 nawiązuje do T-800 i T-1000 z serii filmów „Terminator”.
  • W trakcie produkcji Raymana 2, jego imię brzmiało Red Rum.

Więcej w Fandom

Losowa wiki