Fandom

Rayman Wiki

Polarny Pościg

1319artykułów na
Rayman Wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Jest to pierwszy poziom z Krainy Smakoszy z gry Rayman Origins. Pochodzi on z Miami Ice.
Gourmand land.png

Część 1

Na początek zabierz z roślinki lumki, a potem wejdź na rampe ktore zachwile się przewróci. Na jej srodku jest roślinka. Teraz pójź do Lodowej kolumny zbierając lumki i uwarzając na wrogów. Teraz wejdź do wody, a jak będą lecieć psychlopsy skacz po nich zostawiając ich w formie bańki. W tedy zdobędziesz trofeum Hopsa, hopsa, hopsa! (nad jedną grupą psyclopsów jest czaszkoneta). Gdy ich pokonasz dopłyń do lodowego żalumka którego trzeba zniszczyć oraz zabrać lumki z roślinki. Jeżeli chcesz dostać się do roślinki użyj parasolki. Teraz użyj tego grubasa do dostania się do następnej części.

Część 2

Teraz za pomocą sprintu dostań się do roślinki, a potem rozbij kolumne z lodu. Teraz cały czas skacz po lodzie owocach i parasolkach nie wpadając do soku z arbuza. Nad wejściem do następnej części poziomu jest czaszkoneta.

Część 3

Gonimy cały czas Żarłolinę zbierając lumki, czaszkonety oraz skacząc po lodzie, nie wpadając do soku. Gdy ją uwolnimy dostaniemy nową moc czyli zmiane rozmarów.

Część 4

Tuż nad nami jest sekret. Teraz gdy wyjdziemy z sekretu pójdź rozbić żalumka i pokonać darktuny. Teraz pozbieraj zawartość żalumka, a gdy ją pozbierasz wejdź na parasolke nie mając kontaktu z pomarańczmi i sokiem z arbuza. W tej roślinie jest moneta w bańce która będzie wpadać do soku, ale w rosline są jeszcze lumki i serce. Teraz włącz króla lumów i pozbieraj lumki, a żeby się dostać w powietrze użyj lejka. Użyj rączki parasolki żeby nie wpaść do soku.

Sekret 1

Aby dostać się do psychlopsów użyj limonek.

Część 5

Za pomocą lejka poleć na lód, a zeskakując zniego spróbuj zabrać czaszkonete uważając na owoce. Teaz rozbij kulumny, poskacz po cytrynach i użyj grubasa żeby wejść wyżej. W tej dziurze jest sekret. Gdy wyjdziesz z sekretu musimy poskakac po słupach które są w soku. Gdy skończymy skakanie wchodzimy do lejka on nas wystrzeli do psychlopsa którego musimy pokonać zabierając serduszko i lumki z rośliny.

Sekret 2

Pokonujemy psychlopsy które skaczą po cytrynach.

Część 6

Pozbywamy się psychlopsów i rozbijamy klatkę.

Ciekawostki

  • To jest druga nazwa tego poziomu.
  • Ten poziom kiedyś się nazywał Frosty Delights co w tłumaczeniu na polski oznacza Zachwytające Lodowatości.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki