Fandom

Rayman Wiki

Polarny Pościg

1279artykułów na
Rayman Wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Jest to pierwszy poziom z Krainy Smakoszy z gry Rayman Origins. Pochodzi on z Miami Ice.
Gourmand land.png

Część 1Edytuj

Na początek zabierz z roślinki lumki, a potem wejdź na rampe ktore zachwile się przewróci. Na jej srodku jest roślinka. Teraz pójź do Lodowej kolumny zbierając lumki i uwarzając na wrogów. Teraz wejdź do wody, a jak będą lecieć psychlopsy skacz po nich zostawiając ich w formie bańki. W tedy zdobędziesz trofeum Hopsa, hopsa, hopsa! (nad jedną grupą psyclopsów jest czaszkoneta). Gdy ich pokonasz dopłyń do lodowego żalumka którego trzeba zniszczyć oraz zabrać lumki z roślinki. Jeżeli chcesz dostać się do roślinki użyj parasolki. Teraz użyj tego grubasa do dostania się do następnej części.

Część 2Edytuj

Teraz za pomocą sprintu dostań się do roślinki, a potem rozbij kolumne z lodu. Teraz cały czas skacz po lodzie owocach i parasolkach nie wpadając do soku z arbuza. Nad wejściem do następnej części poziomu jest czaszkoneta.

Część 3Edytuj

Gonimy cały czas Żarłolinę zbierając lumki, czaszkonety oraz skacząc po lodzie, nie wpadając do soku. Gdy ją uwolnimy dostaniemy nową moc czyli zmiane rozmarów.

Część 4Edytuj

Tuż nad nami jest sekret. Teraz gdy wyjdziemy z sekretu pójdź rozbić żalumka i pokonać darktuny. Teraz pozbieraj zawartość żalumka, a gdy ją pozbierasz wejdź na parasolke nie mając kontaktu z pomarańczmi i sokiem z arbuza. W tej roślinie jest moneta w bańce która będzie wpadać do soku, ale w rosline są jeszcze lumki i serce. Teraz włącz króla lumów i pozbieraj lumki, a żeby się dostać w powietrze użyj lejka. Użyj rączki parasolki żeby nie wpaść do soku.

Sekret 1Edytuj

Aby dostać się do psychlopsów użyj limonek.

Część 5Edytuj

Za pomocą lejka poleć na lód, a zeskakując zniego spróbuj zabrać czaszkonete uważając na owoce. Teaz rozbij kulumny, poskacz po cytrynach i użyj grubasa żeby wejść wyżej. W tej dziurze jest sekret. Gdy wyjdziesz z sekretu musimy poskakac po słupach które są w soku. Gdy skończymy skakanie wchodzimy do lejka on nas wystrzeli do psychlopsa którego musimy pokonać zabierając serduszko i lumki z rośliny.

Sekret 2Edytuj

Pokonujemy psychlopsy które skaczą po cytrynach.

Część 6Edytuj

Pozbywamy się psychlopsów i rozbijamy klatkę.

CiekawostkiEdytuj

  • To jest druga nazwa tego poziomu.
  • Ten poziom kiedyś się nazywał Frosty Delights co w tłumaczeniu na polski oznacza Zachwytające Lodowatości.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki