Podniebna Sonata

1312artykułów na
Skajward sondaa.jpg
Jest to 13 poziom w grze Rayman Origins i 5 w Pustyni Dijiridów. Posługujemy się tu głównie fletowymi wężami.

Część 1

Na początek zjeżdżamy z wodospadu skaczamy na bębenek niszczymy blokade i ptaka i idziemy dalej.

Część 2

Teraz szybko biegnij i pokonaj wrogów bo chmury się zapadają, a ponieważ do następnej nie doskoczymy musimy przejść po tym fletowym wężu. Teraz z tej chmury wejdź na węża, a z niego skocz na wodospad, a wodospadu na chmure. Jeżeli chcesz zebrać czaszkonete użyj wall jumpa, a następnie miażdżącego ataku. Pod tą platformą nie uda nam się schować więc wejdź na nią za pomocą wall jumpa, a zniej na węża. Teraz skocz na chmure, a zniej na podłoże. Na górze jest klatka. Jak wyjdziesz z sekretu idź do następnej planszy.

Sekret 1

Za pomocą bębnów musimy się dostać do klatki i pokonać wszystkie czerwone ptaki.

Część 3

Teraz użyj wall jumpa zniszcz blokade i czekaj na fletowego węża. Gdy się pojawi wejdź na niego, a zniego skocz na wodospad (Są tu dwie czaszkonety jedna za piórami, druga nad kolczastym ptakiem). Teraz wejdź na platforme gdzie są pióra, a zniejna ten dom. Teraz skocz na węża użyj wall jumpa, pokonaj ptaka. Teraz uważaj, aby nie zmiażdżyły cię te słupy. Teraz skocz na platforme, pokonaj ptaka odbij się od bębna i wejdź do sekretu. Gdy z niego wyjdziesz idź do następnej części.

Sekret 2

Musisz pokonać wszystkie ptaki z pomocą wężowych fletów

Część 4

Rozbij blokade i wskocz na węża, a zniego na wodospad natomiast z wodospadu na dom. Później wskocz na węża i pozbieraj pare lumków Teraz wskocz na platformy i pokonaj ptaki(przy tymkolczastym ptaku jest czaszkoneta). Z platformy która jest najwyżej skocz na flet. Teraz przeskocz nad tym wodospadzikiem wykonaj wall jumpa pokonaj ptaka.

Część 5

(W tych piórach jest czaszkoneta)Używając wall jumpa wejdź na góre pokonaj ptaka i wejdź na flet. Teraz przeskocz nad kolczastym ptakiem i unikaj tych słupów. Gdy je wszytskie minie flet pokonaj 3 ptaki przeskocz nad kolczastym ptakiem i wodospadem. Skocz na flet wykonaj wall jumpa, aby na niego wejść pokonaj 2 ptaki(jeżeli w dobrym momencie się odbijesz od platformy z bongosami dostaniesz się do czaszkonety). Teraz musisz uniknąć słupów na których są kolczaste jeże. Gdy to zrobisz zeskocz z fletu pokonaj 2 ptaki po drodze.

Część 6

Pokonaj 4 ptaki i rozbij klatke.