Fandom

Rayman Wiki

Pociski

1280artykułów na
Rayman Wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Pociski (ang. Bullets), to wrogowie z gry  Rayman:Origins. Mają oczy, różne kolory, właściwości i umiejętności.

Rodzaje

Jest osiem rodzajów pocisków:

Bullets.png

Prawie wszystkie rodzaje pocisków.

1. Podwodna (torpeda) - miały występować pod wodą, ale je usunięto. Miały mieć z tyłu śmigło i niebieski kolor. Miały także wystapić w grze Rayman Raving Rabbids (GBA), ale także je usunięto z powodu usunięcia Oceany Strachu i bossa który miał je rzucać.

2. Zwykłe - są niebieskie i mają 1Hp. Lecą tylko przed siebie.

3. Samosterujące - są czerwone oraz mają radar na spodzie. Latają tylko za naszymi bohaterami (np. za Raymanem).

4. Biegające - miały nas ganiać, ale je usunięto. Miały być fioletowe.

5. |Brak zdjęcia| Zielone - są w grze Rayman 1, lecz miały się także pojawić w Rayman Origins. Są zielone oraz mają niebieskie oczy (oczy tylko w RO). Podczas ich lotu wysuwa im się młotek którym odbierają nam zdrowie.

6. |Brak zdjęcia| Pomarańczowe - występują w grze Rayman Legends na poziomie walki z bosem: Opancerzoną Ropuchą.

7. |Brak zdjęcia| Czarne (zwykłe) - są w Rayman Legends. Są w świecie 20.000 Mil Podlumskiej Żeglugi.

8. |Brak zdjęcia| Czarne (samosterujące) - są w Rayman: Legendy. Są w świecie 20.000 Mil Podlumskiej Żeglugi.

Ciekawostki

Więcej w Fandom

Losowa wiki