Pirat Goryl

1312artykułów na

Piraci Goryle (ang. Gorilla Pirate) – tędzy i niezniszczalni przeciwnicy z gry Rayman 2: The Great Escape.

Opis

Piraci Goryle to bezmózgie roboty, którzy za zadanie mają pobić każdego w pobliżu. Są krępe, niskie i garbate. Noszą białą, poszarpaną koszulę w niebieskie paski. Chodzą na czterech łapach, tak jak goryle. Według oficjalnej strony Raymana 2 ich IQ jest na poziomie dna morza.

W Raymanie 2

Goryle stoją zazwyczaj przy różnorakich wejściach i ścieżek, strzegąc ich. Ich jedyną formą ataku jest szarża na intruza, a następnie powrót do swojego domyślnego miejsca. Nie mogą być pokonani Magiczną pięścią, przez co musimy zaciągnąć je w przepaść. Istnieje również inna metoda neutralizacji Goryli – wsadzenie Śliwki na ich głowę. Technika ta może być wykorzystana, aby dostać się na wyższe i normalnie niedostępne miejsca.

Występy trzecioplanowe

W Rayman M i Arena

Piraci Goryle pojawiają się tu tylko jako element tła w poziomie Elektryczny Finał.

W Rayman 3: Hoodlum Havoc

Tutaj pojawiają się w formie Easter Egga razem z wieloma innymi Robo-piratami.

Galeria