FANDOM

Piranie (Piranhas) – rodzaj przeciwnika z gier serii Rayman. Występują w bagnistych oraz wodnistych terenach. 

Rayman OriginsEdytuj

W tej grze piranie są wycofanymi wrogami. Zastąpiono je Dziećmi które są młodymi piraniami. Pojawiają się jako znak trofeum. Miały się pojawić w Krainie Smakoszy i w poziomach morskich.

Rayman 1Edytuj

Tu piranie robią z ogona helikopter dzięki któremu lecą w górę. Pojawiają się tam gdzie są liany. Jeżeli na nie wpadniemy ugryzą nas. Występują tylko w Lesie Marzeń. Możemy im połamać zęby.

Rayman 2Edytuj

Grobowiec

Pirania w Grobowcu starożytnych

Piranie w tej grze zmieniają sposób ataku. Skaczą przez drogę żeby nas zranić. Są w bagnach lub w wodach, których nie można pływać. Pierwszy raz pojawiają się w Czarodziejskiej Polanie. Gdzie są w zatrutych wodach lub zwykłych. W Zatoce Wielorybów nurkował z nimi Rayman lecz nie chciały z konsumować naszego Herosa tylko bąble tworzone przez Carmen. Możemy je pokonać wybijając im zęby.

Rayman 3Edytuj

Pojawiają się tylko w Bagnach mroku. Atakują tak samo jak w poprzedniku. Możemy im wyrwać szczękę.

Rayman Szalone Kórliki GBAEdytuj

W tej grze wystąpiły tylko w Lesie, pełniły taką samą rolę co w Raymanie 1. Jednak gdy się je uderzy słychać dźwięk podobny do trafienia Robo-pirata.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki