Fandom

Rayman Wiki

Pływanie z gwiazdami

1280artykułów na
Rayman Wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Pływanie z gwiazdami - jest to drugi poziom świecie Morze Szczęśliwości z gry Rayman Origins i Legends.
320px-23 swimming with the stars.jpg

Początek poziomu

Część 1

Poziom zaczyna się na małym lądzie, jednak od razu zaczynamy nurkować i już na początku spotykamy niebieskiego Węgorza który pilnuje kilku Lumków. Płyniemy dalej i uważamy na Kolce i Dziwne Kolczaste Pnącza.

Część 2

Płyniemy w dół po drodze spotykając Meduzy, Kolce i Dziwne Kolczaste Pnącza, oraz zdobywając Żółte Lumy i Czaszkonety.

Część 3

Dalej płyniemy w dół, tym razem uważamy na Kolce i niebieskie Węgorze, dalej spotykamu Meduzy (dwie chronią Czaszkonetę).

Część 4

Tutaj jest bardzo ciemno, więc musimy używać Świetlików aby nie złapały nas Potwory które czają się w ciemnościach. Musimy przy okazji uważać na Kolce i niebieskie Węgorze. W miejscu gdzie są Dziwne Niebieskie Pnącza popłyńcie do góry za Lumkami, a znajdziecie tam sekretną Klatkę. Pózniej idziemy w dół, spotykamy jeszcze Kolce i dochodzimy do następnej części poziomu.

Sekret 1

Jesteśmy w miejscu w którym jest dużo Skrzyń i Dynamitu, a wśród nich kryją się cztery Pomarańczowe Ryby, musimy je zniszczyć i uwolnić Klatkę.

Część 5

Tutaj po raz kolejny panuje ciemność, do oświetlania drogi musimy używać Świecących Ryb i Żabnic, a następnie zdobywamy świetliki, uważamy na Meduzy (pięć pilnuje Czaszkonety), potem mamy miejsce z dużą ilością Meduz w śród których jest Król Lumów i Lumy, a na górze ukryta Czaszkoneta, na końcu musimy użyć Żabnicy aby dojść do następnej części poziomu.

Część 6

W tej części jest to samo co w poprzedniej, tylko że jest tu dużo Dziwnych Kolczastych Pnączy, wśród niektórych jest Czaszkoneta.

Część 7

Tutaj znowu jest ciemno do przemieszczania się używamy Świecących Ryb, tutaj walczymy także z Karmazynami, na końcu używamy Żabnicy. Na końcu drogi, jeżeli pójdziemy w dół znajdziemy miejsce z sekretną Klatką, a idąc w górę dojdziemy do następnej części poziomu.

Sekret 2

Tutaj aby rozbić Klatkę musimy najpierw pokonać czternaście Pomarańczowych Ryb, ale należy uważać, ponieważ pływa tutaj także niebieski Węgorz.

Część 8

Musimy tu pokonać cztery Karmazyny i uwolnić Klatkę.

Więcej w Fandom

Losowa wiki