Fandom

Rayman Wiki

Pływanie z gwiazdami

1279artykułów na
Rayman Wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Udostępnij
Pływanie z gwiazdami - jest to drugi poziom świecie Morze Szczęśliwości z gry Rayman Origins i Legends.
320px-23 swimming with the stars.jpg

Początek poziomu

Część 1Edytuj

Poziom zaczyna się na małym lądzie, jednak od razu zaczynamy nurkować i już na początku spotykamy niebieskiego Węgorza który pilnuje kilku Lumków. Płyniemy dalej i uważamy na Kolce i Dziwne Kolczaste Pnącza.

Część 2Edytuj

Płyniemy w dół po drodze spotykając Meduzy, Kolce i Dziwne Kolczaste Pnącza, oraz zdobywając Żółte Lumy i Czaszkonety.

Część 3Edytuj

Dalej płyniemy w dół, tym razem uważamy na Kolce i niebieskie Węgorze, dalej spotykamu Meduzy (dwie chronią Czaszkonetę).

Część 4Edytuj

Tutaj jest bardzo ciemno, więc musimy używać Świetlików aby nie złapały nas Potwory które czają się w ciemnościach. Musimy przy okazji uważać na Kolce i niebieskie Węgorze. W miejscu gdzie są Dziwne Niebieskie Pnącza popłyńcie do góry za Lumkami, a znajdziecie tam sekretną Klatkę. Pózniej idziemy w dół, spotykamy jeszcze Kolce i dochodzimy do następnej części poziomu.

Sekret 1Edytuj

Jesteśmy w miejscu w którym jest dużo Skrzyń i Dynamitu, a wśród nich kryją się cztery Pomarańczowe Ryby, musimy je zniszczyć i uwolnić Klatkę.

Część 5Edytuj

Tutaj po raz kolejny panuje ciemność, do oświetlania drogi musimy używać Świecących Ryb i Żabnic, a następnie zdobywamy świetliki, uważamy na Meduzy (pięć pilnuje Czaszkonety), potem mamy miejsce z dużą ilością Meduz w śród których jest Król Lumów i Lumy, a na górze ukryta Czaszkoneta, na końcu musimy użyć Żabnicy aby dojść do następnej części poziomu.

Część 6Edytuj

W tej części jest to samo co w poprzedniej, tylko że jest tu dużo Dziwnych Kolczastych Pnączy, wśród niektórych jest Czaszkoneta.

Część 7Edytuj

Tutaj znowu jest ciemno do przemieszczania się używamy Świecących Ryb, tutaj walczymy także z Karmazynami, na końcu używamy Żabnicy. Na końcu drogi, jeżeli pójdziemy w dół znajdziemy miejsce z sekretną Klatką, a idąc w górę dojdziemy do następnej części poziomu.

Sekret 2Edytuj

Tutaj aby rozbić Klatkę musimy najpierw pokonać czternaście Pomarańczowych Ryb, ale należy uważać, ponieważ pływa tutaj także niebieski Węgorz.

Część 8Edytuj

Musimy tu pokonać cztery Karmazyny i uwolnić Klatkę.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki