FANDOM

Cudzy1 Jeżeli uda mu się hozmnożyć, wszystko sthacone! Cudzy2
o Andre źródło

Otto Psi (także Kal Ory) - Małak niemieckiego pochodzenia i pierwszy lekarz, który próbował wyleczyć Globoksa. Przypomina zwykłego Małaka, z tym że nosi ciemne okulary i zamiast "r" wymawia "h", "i" podmienia natomiast na "und". Mieszka w Lesie Czystoliść.

PrologEdytuj

Kiedy Rayman dociera do Serca Świata, odkrywa, że Globoks połknął Andre, przywódcę Czarnych Lumów. Wielki Minimus nakazuje Raymanowi zabrać Globoksa do lekarza mieszkającego w Lesie Czystoliść, co jest pierwszą wzmianką o Otto. Rayman i Globoks podczas podróży przez wyżej wspomniany las walczą z Mroklumami i Mistrzem Kaagiem w drodze do jego odnalezienia.

Wizyta GloboksaEdytuj

Otto podjął się próby wyleczenia Globoksa graniem na gitarze (strunami do gitary były ręce Globoksa). Ten sposób terapii jednak oblał, gdyż Andre "przeniknął przez trzustkę i zagnieździł w żołądku". Wobec tego Otto konsultuje przyjaciela Raymana z lekarzem Romeo Pattim w Krainie Żywych Umarlaków. Jak sam twierdzi idzie "umyć narzędzia" mimo iż wszystko zrobił własnymi rękami.

Terapia grupowaEdytuj

Po nieudanej próbie wypędzenia intruza z organizmu Globoksa przez Romeo, łączy on siły wraz z Ottem pod przewodnictwem Anny Lyse - trzeciego z lekarzy. Anna Lyse samemu nie będąc w stanie pozbyć się szefa mroklumów postanawia zasięgnąć pomocy u dwóch pozostałych doktorów. Terapia powiodła się aczkolwiek Andre uciekł i zawarł pakt z Refluksem. Otto jest tym faktem głęboko zaniepokojony twierdząc iż jeśli antagonista się rozmnoży to wszystko będzie stracone.

Najdłuższy SkrótEdytuj

Ostatni raz Otto pojawia się w Najdłuższym Skrócie - na początku oraz na końcu. Informuje on Raymana i Globoksa o sojuszu Andre z Refluksem oraz o tym że skradli ono berło króla Knaarenów Gumsiego. Po przejściu Najdłuższego Skrótu dwójka bohaterów ponownie spotyka lekarza, tym razem przy statku mającym zabrać ich do kolejnej miejscowości którą jest Szczyt za Chmurami. Otto mówi iż protagoniści spóźnili się a co za tym idzie Refluks oraz Andre dotarli już na miejsce. Są to jego ostatnie słowa. Jego dalsze losy są nieznane, w przeciwieństwie do Romea nie pojawia się on bowiem później w żadnej z gier.

WyglądEdytuj

Otto dysponuje silnym niemieckim akcentem, nosi również duże, okrągłe, czarne okulary jak i fartuch lekarski z charakterystycznymi czarnymi, gumowymi rękawicami.

CytatyEdytuj

Otto
  • Phoszę, phoszę, phoszę... Co my tu mamy? Można? ~ Powitanie Globoksa.
  • Ah, widzę że połknąłeś czarnego kutzaka. Musimy sięgnąć po dość dhastyczne metody! ~ Rozpoczęcie operacji.
  • EH, UPAHTY! Obawiam się, że jest gorzej niż sądziłem. Widzisz, pasożyt przeniknął przez trzustkę i zagnieździł się w żołądku. Będziesz musiał skonsultować to z gasthologiem! Znam świetnego specjalistę który mieszka w Krainie Żywych Thupów. No to lecę, muszę umyć narzędzia. ~ Skierowanie do drugiego z lekarzy.
  • Romeo? Pośpiesz się trohę, co? ~ Terapia grupowa się zaczyna.
  • Jeżeli uda mu się hozmnożyć, wszystko sthacone! ~ Obawa Otto o los świata.
  • Uh, Refluks und Andre połączyli siły und ukhradli berło von Guzi, de krhól, de Knaareni. ~ Otto informuje Raymana i Globoksa o poczynaniach Andre oraz Refluksa.
  • Oh, spóźniłeś się. Refluks und Andre już tutaj są. ~ Ostatnia kwestia Otto Psi.

CiekawostkiEdytuj

  • Imię doktora to przeróbka słowa "autopsy", czyli "autopsja".
  • Nieważne jak szybko gracz przejdzie przez Najdłuższy Skrót, Otto i tak stwierdzi że bohaterowie się spóźnili.
  • Nie do końca wiadomym jest skąd Otto posiadł wiedzę dotyczącą skradzionego berła oraz aktualnego pobytu Andre i Refluksa. Być może Knaareni wypędzili Refluksa a król Gumsi widząc brak berła postanowił zawiadomić osobę która mając kontakt z Raymanem mogłaby mu o tym donieść. Świadczyło by to o przejściu Knaarenów na stronę Raymana. Otto nie precyzuje również o jakie miejsce dokładnie mu chodzi, prawdopodobnie mówiąc "Refluks i Andre już tutaj są", miał on na myśli Wieżę Leptysa choć nie można tego potwierdzić.
  • Po skończonej operacji Otto twierdzi iż "musi umyć narzędzia" pomimo faktu iż wszystko robił własnymi rękoma.

GaleriaEdytuj