Fandom

Rayman Wiki

Oczy węża

1280artykułów na
Rayman Wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Oczy węża – przedostatni poziom w świecie Ględzące Groty z gry Rayman Origins.

Oczy węża.jpg

Urywek z poziomu

Część 1

Musimy dojść na koniec, używamy Fletowego Węża, po drodze musimy także walczyć z Czerwonymi Ptakami, a także uważać na Kolczaste Ptaki. Na końcu poziomu, jesli wejdziemy na górną półke, znajdziemy sekretną klatkę.

Sekret 1

Tutaj Fletowe Węże krąża na około Czerwonych Ptaków, musimy pokonać Ptaki i rozbić klatkę.

Część 2

Jeździmy na Fletowym Wężu, omijając przeszkody typu: Wiązki i Kolczaste Ptaki, a także walczymy z Czerwonymi Ptakami. Na końcu mamy bujawkę, jeżeli wlecimy na dół zdobędziemy Czaszkonetę, a jeżeli w góre dojdziemy do kolejnej części poziomu.

Sekret 2

Najpierw dzięki Fletowym Wężom, idziemy na górę, jest tam także duża ilość Papużek. Na górze idziemy do przodu na Fletowych Wężach, uważając na Kolczaste Ptaki, Wiązki i kolczaste Jeże. Na końcu jest następna część poziomu.

Część 3

Idziemy do przodu na Fletowych Wężach, uważamy na Wiązki, jest tutaj także bardzo duża liczba Kolczastych Ptaków, którą również musimy unikać. Na końcu musimy pójść na dół żeby zdobyć sekretną klatkę, lub w dół żeby dojść do ostatniej części poziomu.

Sekret 2

Lecimy tutaj na Moskicie, musimy walczyć z Czerwonymi Mini-Murrayowymi Dijirdami oraz  z Ptakami i uważać na Fioletowe Mini - Murrayowe Dijirdy. Na końcu musimy pokonać Czerwonego Dijirda który jest wspomagany przez fioletowego i rozbić klatkę.

Część 4

Tutaj musimy pokonać dwa Czerwone Ptaki, rozbić klatkę i zakończyć poziom. 

Więcej w Fandom

Losowa wiki