Fandom

Rayman Wiki

Nenuphar

1280artykułów na
Rayman Wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Nenuphar - jest to obiekt występujący w kilku grach z Rayman (seria). W tych wszytkich grach w których wystąpił służy jako platworma po której można skakać.
Nenuphars.png

Oba rodzaje Nenupharów w grze Rayman 1

Rayman 1

W tej grze istnieją dwa rodzaje Nenupharu, oba występują w świecie Las Marzeń. Jeden typ jest duży i stabilny, więc kiedy na niego wejdziemy może stać w powietrzu nieskończoność (czasami jednak porusza się w góre i w dół). Drugi typ jest mniejszy i nie porusza się, jest w stanie utrzymać Raymana w powietrzu przez kilka sekund po czym spadnie na ziemie. 
320px-R2 Nenuphar.png

Duży Nenuphar w 3D z gry Rayman 2

Rayman 2: The Great Escape

W tej grze jest duży i fioletowy oraz ma na spodzie macke-winorośl, oraz kiedy na niego wejdziemy będzie nas woził. Występuje tylko w poziomie Świątynia Skał i Lawy, w tej grze wydają się być narażeni na ogień, gdyż kiedy go dotkną spalą się.

Rayman Origins

W tej grze służą jako zwykłe platwormy, są ich cztery rodzaje. Niektóre stoją w miejscu a niektóre ruszaja się w
011.jpg

Zielony Nenuphar

lewo i w prawo lub w góre i w dół.

Rodzaje :

Zielone - Zwykle wyrastaja z Bulw. Ruszają sie w lewo i w prawo, a czasem nawet w górę i w dół. Występuja w Dżunglach i Górach.

Brązowe - Stoją w miejscu. Występuja na Pustyniach. Jedna znajduje się w
017.jpg

Brązowy Nenuphar

Chumorzastych Chmurach w poziomie Zbyt Cwana Światynia. Kilka takich także wyrasta z głowy Wielkiego Golema gdy zostanie pokonany.

Mroczne - Mają jedno oko, są granatowe. Mają pod soba kolce, kiedy na nie wejdziemy zapadają się. Występują tylko w Dżunglach.

Mechaniczne - Jest to mechaniczna wersja zwykłych Nenupharów, miały wystepować w Humorzastych Chmurach i często miały stać na nich Roboty. Zostały jednak usunięte z gry z nieznanych przyczyn.

030.jpg

Mroczny Nenuphar

Więcej w Fandom

Losowa wiki