Fandom

Rayman Wiki

Najdłuższy Skrót

1280artykułów na
Rayman Wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Najdłuższy Skrót (ang. The Longest Shortcut) – szósta kraina w grze Rayman 3: Hoodlum Havoc.

Przebieg gry

Kiedy Rayman, Globox, już po terapii oraz Lekarze przechodzą przez portal do Najdłuższego Skrótu, dowiadują się, że Reflux połączył siły z Andre. Lekarze mówią bohaterom, że za bramą jest skrót, dzięki któremu będą mogli ich dogonić. Okazuje się, że trzeba coś zrobić, by otworzyć bramę. Globox zajmuje się "własnym magicznym sposobem", a Rayman decyduje się zebrać korony, które otwierają bramę. Odwiedził wiele miejsc, w tym gabinet lustrzany i jeżdżące platformy. Gdy udało się zebrać korony i przejść przez wszystkie trzy bramy, okazało się, że Reflux i Andre uciekli. Lekarze wręczają Raymanowi łódź zacumowaną na plaży.

Ciekawostki

  • To najbezpieczniejsza kraina w grze, gracz nie znajdzie tu żadnego Mrokluma.
  • Możemy tu spotkać posąg Ly (jest to swego rodzaju Easter Egg).
  • To trzeci z poziomów i druga kraina w której można pływać, ponieważ kiedy przejdzie się trzy bramy to znajduje się łódź co oznacza, że to plaża. Kiedy się pływa na tej wodzie to reszta ciała Raymana jest niewidoczna.
  • Na końcu krainy (w filmiku) widać przedmiot z anulowanej wersji Raymana 2 – prysznic umożliwiający teleportację.
  • Tylko w tej krainie występują korony.

Galeria

Sekcja pierwsza

Sekcja druga

Sekcja trzecia

Więcej w Fandom

Losowa wiki