Fandom

Rayman Wiki

Na skrzydłach burzy

1280artykułów na
Rayman Wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Rayman Origins Nymphs.jpg

Początek poziomu i portal

Na skrzydłach burzy (ang. Riding the Storm) – pierwszy poziom Humorzastych Chmur z gier Rayman Origins i Legends. Pierwszy raz przychodzimy tu po przejściu Mistycznego Szczytu. Spotykamy tu cztery Małaki w zielonym stroju, które biegną do Bojowych Nimf. Dowiadujemy się jednak od Góroliny, że potrzeba energii Czterech Władców, żeby otworzyć Bramę Polokusa. Aby to uczynić musimy uratować opętaną Ogromną Stokrotkę, Wielkiego ptaka, Szefa Dragonów oraz Murraya od koszmarów. W tym momencie zostajemy wyrzuceni z poziomu i odblokowują nam się cztery kolejne. Są to: Świątynie Łaskotek, Ględzące Groty, Słodkie Jeziora oraz Straszliwa Otchłań. Gdy uratujemy wszystkich Władców, Małaki zaczynają klękać przed nimfami. Górolina wymawia zaklęcie i postać przenosi się na chmury. Spotyka tam Kapelusz Magika, który ostrzega go, aby tam nie szedł, chyba że chce zostać porażony piorunem. Gdy bohater ominie strzelające piorunami chmury, dosiada Moskito i zaczyna strzelać m.in. do Much i omija kolejne pioruny. Na koniec dolatuje do klatki z Elektrunami i je uwalnia, po czym zaczyna się liczenie punktów.

Punktacja

150 lumów – pierwszy Elektrun
300 lumów – drugi Elektrun
350 lumów – medal

Więcej w Fandom

Losowa wiki