Fandom

Rayman Wiki

Mroczne Małaki

1280artykułów na
Rayman Wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Mroczne Małaki – powstałe w wyniku stuletniej drzemki Polokusa klony Magika, pojawiające się w Rayman Legends. Panują nad stworzeniami z legend - smokami, minotaurami, ropuchami i Mrocznymi Stworzeniami. Na koniec każdego świata, jeden z nich zostaje wykopany przez postać, którą się gra na planetę diabełków. Wszystkie posiadają pojazd w kształcie półksiężyca.

Zachowanie

Podczas scenek z udziałem owej postaci, można zauważyć powtarzającą się sekwencje, tylko w różnych sceneriach.

Przy poziomach pościgu Mrocznego Małaka

Mroczny Małak drażni się z żeńską przedstawicielką Małaków, naciskając jej na nos i śmiejąc się. Gdy w scence pojawia się postać szybko wrzuca ją do swojego pojazdu i odlatuje

Finały poziomów pościgu Mrocznego Małaka

Żeńska przedstawicielka Małaków uwalnia się, pokazuje postać i naciska mu na nos. Wściekły wróg łapie się za niego, tym samym wyłączając ochronę pojazdu. Gdy dziewczyna ucieka, magik wraca. Widać na jego twarzy zmieszanie i strach przed postacią, dlatego odgraża się i ucieka. 

Przed bossem i pościgiem "większego wroga"

Mroczny małak stoi na swym pojeździe i go naoliwia. Nagle zauważa wroga, przeraża się i gwiżdże na znak swym sojusznikom. Pokazany jest tu boss, lecz gdy scenka się skończy Małak łapie się za płaszcz i obłędnie się śmieje, aż w końcu odlatuje pojazdem.

Po bossie

Mroczny Małak obserwuje walkę, gdy postać podchodzi, wróg przeraża się i patrząc na gracza odlatuje pojazdem przed siebie. Na drodze jednak jest zawsze przeszkoda, przez co wróg utyka. Teraz zostaje wystrzelony z pięści w kosmos i rozbija się na planecie diabełków, po czym ci zaczynają na nim grać.

Występowanie

Pościgi Mrocznych Małaków występują w następujących poziomach:

Ciekawostki

  • Mroczne Małaki nie mają spirali na nosie (w przeciwieństwie do niemal wszystkich pozostałych Małaków).
  • Nie wiadomo skąd mają magiczne moce, gdyż pierwowzór ich nie posiada.

Więcej w Fandom

Losowa wiki