FANDOM

Mr Stone's Peaks – trzeci i ostatni poziom w Blue Mountains, trzeciej krainie z gry Rayman 1.

Składa się z sześciu etapów przy pierwszej rozgrywce i tylko czterech przy późniejszym powrocie, jako że Rayman toczy walkę z Mr Stone'em w przedostatniej fazie i otrzymuje moc od Betilli w ostatniej. W tym poziomie zdobywamy również Super Helikopter od Muzyka, który umożliwia latanie.

Część 1

Rayman poznaje Muzyka, który jest zasmucony i szuka kogoś do uratowania swojej gitary zgniecionej pod skałą. W podzięce za pomoc, Muzyk daje bohaterowi płyn z Super Helikopterem, by mógł przelecieć przez ten kolczasty etap.

MapMO3-1PC

MapMO3-1PS

Część 2

Ravin

Rayman musi użyć helikoptera, by przeciąć te liny

Rayman leci w szczelinie i utyka między wodą a łupkiem, który jest ściągany przez dwie związane skały. Musi użyć swojego helikoptera, by przeciąć liny i zatrzymać łupek. Woda odpływa przez dziurę w ziemi, pozwalając mu bezpiecznie wylądować i unosi się nad skałami, by dotrzeć do znaku wyjścia. Super Helikopter nie będzie po tym dostępny przez długi czas. Ten etap nie występuje w wersji Atari Jaguar.

MapMO3-2PC MapMO3-2PS

Część 3

EauMonte

Podnosi się woda

Woda wylewa się tu w dwóch miejscach, więc Rayman musi jej unikać wspinając się. Kiedy jest bezpieczny, należy głównie stać na ruchomych chmurach, by dotrzeć przez niebo.

MapMO3-3PC MapMO3-3PS

Część 4

HommePierreRit

Kamienny człowiek zamierza rzucić kulę lawy w Raymana

Rayman musi uważać, gdyż jest tu więcej śnieżnych platform i wiele pułapek, włączając w to grupy stalaktytów.

MapMO3-4PC

Część 5

MrStone

Walka z bossem krainy, Mr Stone'em

Rayman walczy z Mr Stone'em. Podobnie jak inne bitwy, nie można jej powtórzyć przy ponownym podejściu.

Część 6

BetillaCourse

Rayman otrzymuje od Wróżki Betilli swoją piątą moc

Pojawia się Wróżka Betilla, by podarować Raymanowi moc biegu. Podobnie jak pozostałe sekcje z Betillą, tę część wolno rozegrać tylko przy pierwszej rozgrywce.