FANDOM

Mr Stone's Peaks – trzeci i ostatni poziom w Blue Mountains, trzeciej krainie z gry Rayman.

Składa się z sześciu etapów przy pierwszej rozgrywce i tylko czterech przy późniejszym powrocie, jako że Rayman toczy walkę z Mr Stone'em w przedostatniej fazie i otrzymuje moc od Betilli w ostatniej. W tym poziomie zdobywamy również Super Helikopter od Muzyka, który umożliwia latanie.

Część 1Edytuj

Rayman poznaje Muzyka, który jest zasmucony i szuka kogoś do uratowania swojej gitary zgniecionej pod skałą. W podzięce za pomoc, Muzyk daje bohaterowi płyn z Super Helikopterem, by mógł przelecieć przez ten kolczasty etap.

MapMO3-1PC

MapMO3-1PS

Część 2Edytuj

Ravin

Rayman musi użyć helikoptera, by przeciąć te liny

Rayman leci w szczelinie i utyka między wodą a łupkiem, który jest ściągany przez dwie związane skały. Musi użyć swojego helikoptera, by przeciąć liny i zatrzymać łupek. Woda odpływa przez dziurę w ziemi, pozwalając mu bezpiecznie wylądować i unosi się nad skałami, by dotrzeć do znaku wyjścia. Super Helikopter nie będzie po tym dostępny przez długi czas. Ten etap nie występuje w wersji Atari Jaguar.

MapMO3-2PC MapMO3-2PS

Część 3Edytuj

EauMonte

Podnosi się woda

Woda wylewa się tu w dwóch miejscach, więc Rayman musi jej unikać wspinając się. Kiedy jest bezpieczny, należy głównie stać na ruchomych chmurach, by dotrzeć przez niebo.

MapMO3-3PC MapMO3-3PS

Część 4Edytuj

HommePierreRit

Kamienny człowiek zamierza rzucić kulę lawy w Raymana

Rayman musi uważać, gdyż jest tu więcej śnieżnych platform i wiele pułapek, włączając w to grupy stalaktytów.

MapMO3-4PC

Część 5Edytuj

MrStone

Walka z bossem krainy, Mr Stone'em

Rayman walczy z Mr Stone'em. Podobnie jak inne bitwy, nie można jej powtórzyć przy ponownym podejściu.

Część 6Edytuj

BetillaCourse

Rayman otrzymuje od Wróżki Betilli swoją piątą moc

Pojawia się Wróżka Betilla, by podarować Raymanowi moc biegu. Podobnie jak pozostałe sekcje z Betillą, tę część wolno rozegrać tylko przy pierwszej rozgrywce.