FANDOM

Mr Dark's Dare – pierwszy i jedyny poziom w Candy Château, szóstej i ostatniej krainie z gry Rayman. Tutaj toczymy finałową walkę z Mr Darkiem. Jest podzielony na cztery części.

Część 1Edytuj

W tej planszy Rayman jeździ na patelni (prawdopodobnie z Picture City), przeskakuje przepaście i kałużę.

MapCAK1-1PC
MapCAK1-1PS

Część 2Edytuj

BadRayman

Bad Rayman ściga Raymana

Tutaj Rayman spotyka Mr Darka, który rzuca na niego czar, tworząc Bad Raymana. Klon powtarza każdy ruch bohatera, a styczność z nim powoduje śmierć.

MapCAK1-2PC

MapCAK1-2PS

Część 3Edytuj

CourseForcee

Rayman musi biegać przez Mr Darka

Mr Dark rzuca kilka czarów na Raymana. Pierwszy odwraca jego sterowanie, czyli pójdzie w prawo, gdy gracz wybierze lewo i na odwrót. Atakują go wszelkiego rodzaju klauny, by wpędzić więcej zamieszania. Po jakimś czasie zaklęcie przestaje działać, a Mr Dark rzuca następne, które zmusza Raymana do biegania bez możliwości użycia helikoptera. Na samym końcu etapu rzuci ostatni czar, który odbierze bohaterowi teleskopową pięść.

MapCAK1-3PC

MapCAK1-3PS

Część 4Edytuj

MrDark

Rozstrzygająca walka z Mr Darkiem

Rayman w pałacu

Witraże roztrzaskują się po porażce Mr Darka w wersji Sega Saturn

W tej części Rayman trafia do pałacu Mr Darka i toczy z nim finałową walkę.

Z nagła atakuje bohatera swoją magią, jeśli przeżyje to Elektruny przywrócą mu moc atakowania. Mr Dark zamienia się w krzyżówki innych bossów. Na początku przybiera postać Mr Stone’a i Mr Skopsa, później łączy Moskita i Space Mamę. Następnie Rayman zostaje zmniejszony i naciera na niego krzyżówka Moskita, Space Mamy i Mr Saxa, która próbuje go zmiażdżyć. Jeżeli przeżyje, pojawiają się napisy końcowe.

CiekawostkiEdytuj

  • To jedyny poziom, gdzie nie da się wpisywać kodów.
  • Można w niego zagrać tylko raz z wyjątkiem wersji Gameboy Advance i DSiWare.