Fandom

Rayman Wiki

Mr Dark's Dare

1280artykułów na
Rayman Wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Mr. Dark's Dare – ostatni i jedyny poziom Ciasteczkowego Zamku, z gry Rayman. Toczymy tu finałową walkę z Panem Złym. Jest podzielony na cztery części.

Część pierwsza

W tej planszy jeździmy na patelni (prawdopodobnie z Obrazkowego Miasta), przeskakujemy przepaście i (jedną)
Ciasteczkowy zamek i Mr. Dark.jpg
 kałużę.

Część druga

Tutaj spotykamy Mr. Darka, który wysyła w nas wiązkę magi, która tworzy Bad/Dark Raymana. Klon Raymana powtarza nasze ruchy, a jak go dotkniemy(albo on nas), giniemy na miejscu.
180px-BadRayman.png

Część trzecia

Ta plansza jest zwykłą (długą) planszą. Atakują nas tu wszelkiego rodzaju Klauny, a jak dojdziemy do połowy poziomu Mr. Dark znów wysyła w nas wiązkę magii, która powoduje, że jak idziemy w prawo to idziemy w lewo i na odwrót. Po jakimś czasie przestaje działać jednak Pan Zły jeszcze raz nas przemienia, tym razem ciągle biegamy.

Część czwarta

Pobrane (6).jpg

Na tej planszy jesteśmy w pałacu/zamku Pana Mrocznego a on zabrał nam moc atakowania i uwięził nad nami.

Po chwili atakuje nas swoją magią, a jak przeżyjemy Elektrony dadzą nam moc atakowania, a Mr. Dark zamienia się w krzyżówki innych bossów. Na początku w krzyżówkę Mr. Stone’a i Pana Skorpiona, później w połączenie Bzzita i Pirackiej Mamy. Następnie zostajemy zmniejszeni i atakuje nas krzyżówka Moskita, Kosmicznej Mamy i pana saksofona, która próbuje nas zmiażdżyć a jak przeżyjemy są napisy końcowe.

Ciekawostki

  • To jedyny poziom gdzie nie da się wpisywać kodów.
  • Można w niego zagrać tylko raz.

Więcej w Fandom

Losowa wiki