Fandom

Rayman Wiki

Mrówkojad

1280artykułów na
Rayman Wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Mrówkojady (ang. Mawpaws), znane również jako Bonton i Flabar – istoty, przypominające kangury lub kozy. Mają brązowe lub niebieskie futro (niebieskie w Sekrecie z Xowarem). Niektóre mają rogi. Teensieni Sylkinsi zwykle wykorzystują Mrówkojady dla ich wełny i mleka, a niektórzy z nich w celach pasterskich, co widać na filmie wprowadzającym z gry Rayman 3: Hoodlum Havoc.

Maw.jpg

Grupa Teensienów prowadzi Mrówkojada.

Mroklumy

Mrówkojady są porywane przez Mroklumy, którzy korzystają z ich wełny na stroje dla siebie. W pewnym momencie filmu wprowadzającego w Rayman 3, Mroklumy rzucają się na Mawpaw jak rój szarańczy, aby ukraść jej futro.

Występy

W grze Rayman 3 początkowo miał występować Mrówkojad jednak został on wycięty. Ale żeby nie rezygnować całkiem z pomysłu deweloperzy postanowili ukryć niebieskiego, rogatego Mawpaw w tajemnicy z Xowarem tak że ich praca nie była całkowicie zmarnowana. W sekrecie znajdują się również inne nieużywane modele, takie jak Xowar i niebieski ptak. Mawpaw początkowo miała graćo wiele większą rolę w Rayman 3, ale niestety nigdy się nie dowiemy co Mawpaw miał robić w Raymanie.

320px-Mawpaw Xowar.jpg

Mrówkojad w Sekrecie z Xowarem

Więcej w Fandom

Losowa wiki