Moskito (znany także jako Big Moskito lub Adult Moskito) – gigantyczny komar, drugi boss w grze Rayman. Atakuje żądłem i wsysaniem. Występuje również w grze Rayman Origins.

Rayman (gra)Edytuj

Moskito pojawia się w poziomie Moskito's Nest gdzie najpierw goni nas z kolczastym owocem, a potem staczamy z nim walkę.

Rayman 3: Hoodlum HavocEdytuj

Moskito pojawia się tylko w minigierce Szaleństwo w 2D, gdzie w pewnym momencie zrzuca na nas kolczaste owoce.

Rayman Origins Edytuj

W wyżej wymienionym tytule Moskito występuje jako przyjaciel głównego bohatera. Możemy m.in. na nim latać oraz jest nam potrzebny aby pokonać bossa.

Rayman LegendsEdytuj

Pojawia się w kilku poziomach Powrotu do Origins gdzie pełni tą samą rolę co w poprzedniej grze.

Ciekawostki Edytuj

  • W pewnym momencie gry Beyond Good & Evil występuje easter egg w postaci komara ze świata Raymana. Nie wiadomo jednak czy był to Moskito czy Bzzit. Nazwa tego gatunku to Aedes Raymanis.
  • W Raymanie Origins jest przyjazny, więc można wywnioskować że po porwaniu Wielkiego Protona przez Pana Mrocznego, Moskito oszalał.

Galeria Edytuj

Więcej z Fandomu