Fandom

Rayman Wiki

Moczary Przebudzenia

1280artykułów na
Rayman Wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Moczary Przebudzenia (ang. The Marshes of Awakening) – Lokacja w grze Rayman 2: The Great Escape. Po wejściu do krainy Rayman Przedostał się do klatki, w której uwięziony był Sssssam. Zapytany o Polokusa wąż nie był w stanie niczego powiedzieć, ponieważ nie wiedział o co chodzi bohaterowi. Ale wiedział za to, gdzie jest Globox. Rayman, chcąc dostać się na Bagna poprosił Sama o pomoc. Po bagiennym surfingu z Ssamem Rayman dotarł do miejsca w którym była klatka. Rozbił ją i Małak otworzył mu portal na Bagna.

TheMarshesofAwakeningDC.jpg

Moczary Przebudzenia w wersji DreamCast. W tle widać żaby.

Ciekawostki

  • W Rayman Revolution próbuje nas złapać Eig, co utrudnia poziom.
  • W wersji na PS2 wejście do Jaskinia Złych Snów jest na końcu etapu. W wersji PC wejście znajduje się na samym początku. W wersji PS1 takiego przejścia nie ma w ogóle, ponieważ wejście do Jaskini Złych Snów znajduje się w Cierniowych Wzgórzach, podobnie jak w wersji GBC, w której ten poziom zaczyna się po Zatoce Wielorybów.
  • W wersji na GBC ten poziom dzieli muzykę z Jaskinią Złych Snów.
  • W wersji na PS1 na ekranie ładowania poziomu widać drogę do Jaskini Złych Snów z wersji na PC, chociaż w tej na PSX wejście do jaskini złych snów jest w Cierniowych Wzgórzach.
  • W wersji Dreamcast na krótko przed rozpoczęciem drugiej fazy poziomu, widać Eiga, jednak on nie zbliża się do Raymana.
  • W wersji na Dreamcast występują tu żaby ale nie da się do nich zbliżyć bo są płochliwe i wskakują do wody.
  • W wersji na DreamCast jest tu ciemniej, a w wersji na PS2 jaśniej.
Kajstrliat.jpg

Droga do Jaskini złych snów (PC)

Link

Więcej w Fandom

Losowa wiki