Fandom

Rayman Wiki

Menezis

1280artykułów na
Rayman Wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Menezis – minigierka, którą możemy znależć na końcu Raymana 2. Jest to klasyczna, kosmiczna strzelanka, tylko, że zamiast statkiem kosmicznym sterujemy literą ,,E" i strzelamy do innych liter.
Wtm.jpg

Start poziomu

Opis

Gracz sterując literą E strzela do wrogów naciskając przycisk strzału (Spacja). Możemy również chronić się przed pociskami nieprzyjaciela naciskając przycisk akcji (Alt) spowoduje to, że nasz statek zwiększy swoje rozmiary i przez chcwilę będzie wchłaniał pociski wroga (kropki) nie ponosząc żadnych obrażeń. Gracz może to zrobić tylko wtedy kiedy ma wystarczająco dużo wykrzykników w prawym dolnym rogu ekranu. Nasz pojazd ma tylko 3 życia. Możemy jednak zdobywać dodatkowe, gdy zbierzemy 100 punktów.

Wrogowie

W tej mini-gierce są 3 rodzaje wrogów:

  • Litera ,,X" - są 2 wersje tej litery. Pierwsza, która strzela pojedynczymi pociskami i druga, która leci na nas niczym kamikadze.
  • Litera ,,O" - są to trudni przeciwnicy, kręcą się w kółko strzelając przy tym kulami. Tworzą w ten sposób spiralny kształt.
  • Cyfra ,,8" - znajdują się daleko, najczęściej w rogu ekranu i strzelają dużą ilością pocisków.

Więcej w Fandom

Losowa wiki