FANDOM

Cudzy1 Zapłacisz za to, żołnierzu! Cudzy2
groźba do Pomocnika 800 po tym, jak podłożył Majtkowi nogę źródło

Majtek (zwany też Informatorem, Lokajem lub Pomocnikiem Brzytwobrodego) – Robo-pirat, którego nazwa jest nieznana. Jak inni Robo-piraci, Majtek jest wyższy od samego Brzytwobrodego. Ma bandanę przewieszoną przez głowę. Jest geniuszem, potrafi tworzyć różne maszyny i wymyślać śmiercionośne plany.

Majtek

Majtek Brzytwobrodego

W Raymanie 2Edytuj

Majtek po raz pierwszy pojawił się tuż przed tym, jak Rayman zaczął przechodzić Bagno. Wtedy już można było zauważyć jego gapowatość; bowiem jeden z Robo-Piratów strażników podstawił mu nogę. Giermek ten informował swojego szefa o postępie Raymana polegającym na znalezieniu 4 masek Polokusa. Na początku Brzytwobrody, nie zrażał się tym, mówił tylko, że nie może dokonać znalezienia masek.

Majtek wymyślał na Raymana wiele planów, m.in. spuszczał Bomby, a nawet zahipnotyzował Clarka, by ten zwrócił się przeciwko bohaterowi bez kończyn. Ten jednak zniszczył nadajnik kontrolujący siłaczem Clarkiem, a Majtek uciekł.

Kiedy Rayman zdobył 4 maski i wtargnął na statek, Brzytwobrody wściekł się i prawdopodobnie wyrzucił majtka za burtę statku do lawy. Wskazują na to słowa: Zobaczymy, jak się będziesz gotował w gorącej lawie!. Nie wiadomo, co się z nim później stało.

Zobacz teżEdytuj