Fandom

Rayman Wiki

Majtek

1280artykułów na
Rayman Wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Cudzy1.png Zapłacisz za to, żołnierzu! Cudzy2.png
groźba do Pomocnika 800 po tym, jak podłożył Majtkowi nogę źródło

Majtek (zwany też Informatorem, Lokajem lub Pomocnikiem Brzytwobrodego) – Robo-pirat, którego nazwa jest nieznana. Jak inni Robo-piraci, Majtek jest wyższy od samego Brzytwobrodego. Ma bandanę przewieszoną przez głowę. Jest geniuszem, potrafi tworzyć różne maszyny i wymyślać śmiercionośne plany.

Majtek.png

Majtek Brzytwobrodego

W Raymanie 2

Majtek po raz pierwszy pojawił się tuż przed tym, jak Rayman zaczął przechodzić Bagno. Wtedy już można było zauważyć jego gapowatość; bowiem jeden z Robo-Piratów strażników podstawił mu nogę. Giermek ten informował swojego szefa o postępie Raymana polegającym na znalezieniu 4 masek Polokusa. Na początku Brzytwobrody, nie zrażał się tym, mówił tylko, że nie może dokonać znalezienia masek.

Majtek wymyślał na Raymana wiele planów, m.in. spuszczał Bomby, a nawet zahipnotyzował Clarka, by ten zwrócił się przeciwko bohaterowi bez kończyn. Ten jednak zniszczył nadajnik kontrolujący siłaczem Clarkiem, a Majtek uciekł.

Kiedy Rayman zdobył 4 maski i wtargnął na statek, Brzytwobrody wściekł się i prawdopodobnie wyrzucił majtka za burtę statku do lawy. Wskazują na to słowa: Zobaczymy, jak się będziesz gotował w gorącej lawie!. Nie wiadomo, co się z nim później stało.

Zobacz też

Więcej w Fandom

Losowa wiki