Fandom

Rayman Wiki

Magiczne Pięści

1280artykułów na
Rayman Wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Magiczna Pięść – broń używana przez Raymana.

W Rayman jest to główna moc tytułowego bohatera. Dostał ją od Betilli, na samym początku gry. Mógł rzucać swoją pięścią, co służyło do zabijania przeciwników, lub odbijania przeszkód.

W Rayman 2: The Great Escape służy do zabijania wrogów, ale także do unoszenia się na Fioletowych Lumach, aktywowania Przełączników i przesuwania Śliwek. Na początku Rayman otrzymał Magiczną pięść od Globoksa przez Srebrnego Luma, którego otrzymał od Ly, jednak umiała strzelać tylko małymi białymi kulkami. Następnie Ly, dała mu nowe ulepszenie do Magicznych Pięści, dzięki temu mógł strzelać większymi niebieskimi kulkami energii, a także łapać się Fioletowych Lumów. Na końcu od Globoksa przez Ly, otrzymał już ostatnie ulepszenie, dzięki czemu mógł naładowywać swoją magiczna pięść której (były koloru złotego), aby zrobiła się większa i zadawała więcej obrażeń.

W grze Rayman 3: Hoodlum Havoc, kule były białe i przypominały wir, jednak Rayman miał je tutaj już od początku gry oraz mógł ładować je w nieskończoność.

W Rayman M, Rayman Rush i Rayman Arena wszystkie postacie posiadały Magiczne Pięści, aby złapać się Fioletowych Lumów i naciskać Przełączniki.

W Rayman Origins i Rayman Legends, służyły także do niszczenia przeciwników i odbijania przeszkód. Jednak w tych grach, Rayman nie rzucał jej tylko bił nią z bliska.

Zobacz także

Więcej w Fandom

Losowa wiki