FANDOM

Cudzy1 Tylko z jego szalonym butem Rayman może przejść przez ten sekretny obszar. Ale gdzie podziała się droga? Z twoim przyjacielem, świetnym architektem Globoksem... Cudzy2
Opis w grze źródło
Mad Trax

Mad Trax

Mad Trax – pierwsza z trzech ekskluzywnych minigier dla Rayman 3: Hoodlum Havoc na Nintendo GameCube. Dostępna jest jedynie dla dwóch graczy; aby mogli ze sobą zagrać, należy podłączyć Game Boya Advance do konsoli poprzez kabel łączący Nintendo. W minigrę można zagrać po połączeniu dwóch platform.

W Mad Traksie jeden gracz używa kontrolera od GameCube’a, podczas gdy drugi wykorzystuje Game Boya Advance. Na GameCubie kontroluje Raymanem w samochodzie minibucie i prowadzi go przez swego rodzaju kosmiczny, trójwymiarowy tor wyścigowy, zbierając kryształy. Działania owego gracza są wyświetlane na ekranie telewizora. Gracz z Game Boya Advance zajmuje się ukończeniem rozgrywki nieodbiegającej od kultowego Tetrisa. Spadające bloki tworzą drogę, po której wspólnik jedzie. Działania tego gracza wyświetlane są na ekranie Game Boya Advance. Dwaj gracze muszą współpracować w celu zakończenia minigry.

Wprowadzenie wyświetlone po rozpoczęciu minigry mówi, że Rayman został zmniejszony, by wziąć udział w wyścigu wzdłuż mikroskopijnego toru, który leży w dłoni jego architekta, Globoksa. Z tego można wywnioskować, że osobnik sterujący Game Boyem Advance wciela się w Globoksa pomagającego ukończyć mu trasę. Podobna wieloosobowa gra zatytułowana Wheelis również może zostać rozegrana w tej wersji Raymana 3. Jest praktycznie identyczna z tą, tyle że zaprojektowana jest na czterech graczy, nie dwóch.