Fandom

Rayman Wiki

Mad Trax

1280artykułów na
Rayman Wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Cudzy1.png Tylko z jego szalonym butem Rayman może przejść przez ten sekretny obszar. Ale gdzie podziała się droga? Z twoim przyjacielem, świetnym architektem Globoksem... Cudzy2.png
Opis w grze źródło

Mad Trax.jpg

Mad Trax

Mad Trax – pierwsza z trzech ekskluzywnych mini-gierek dla Rayman 3: Hoodlum Havoc na Nintendo GameCube. Dostępna jest jedynie dla dwóch graczy; aby mogli ze sobą zagrać, należy podłączyć Game Boya Advance do konsoli poprzez kabel łączący Nintendo. Gdy obie platformy są połączone, mini-gierka może zostać rozegrana.

W Mad Traksie jeden gracz używa kontrolera od GameCube’a, podczas gdy drugi wykorzystuje Game Boya Advance. Na GameCube’ie kontroluje Raymanem w samochodzie minibucie i prowadzi go przez swego rodzaju kosmiczny, trójwymiarowy tor wyścigowy, zbierając kryształy. Działania owego gracza są wyświetlane na ekranie telewizora. Gracz z Game Boya Advance zajmuje się ukończeniem rozgrywki nie odbiegającej od kultowego Tetrisa. Spadające bloki tworzą drogę, po której wspólnik jedzie. Działania tego gracza wyświetlane są na ekranie Game Boya Advance. Dwaj gracze muszą współpracować w celu zakończenia mini-gry.

Wprowadzenie wyświetlone po rozpoczęciu mini-gierki mówi, że Rayman został zmniejszony, by wziąć udział w wyścigu wzdłuż mikroskopijnego toru, który leży w dłoni jego architekta, Globoksa. Z tego można wywnioskować, że osobnik sterujący Game Boyem Advance wciela się w Globoksa pomagającego ukończyć mu trasę. Podobna wieloosobowa gra zatytułowana Wheelis również może zostać rozegrana w tej wersji Raymana 3. Jest praktycznie identyczna jak ta, tyle że zaprojektowana jest na czterech graczy, nie dwóch.

Więcej w Fandom

Losowa wiki