Fandom

Rayman Wiki

Lista lekcji z filmików "Wanna Kick Rayman?!"

1280artykułów na
Rayman Wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Oto lista lekcji z serii bonusowych minifilmików zatytułowanych Wanna Kick Rayman. Są one dostępne w grze Rayman 3, kiedy zdobywa się daną liczbę punktów.

  • Lekcja 134 - Elitarny Szeregowiec podpina do Raymana baterię. Następnie wyciąga zasilającego pilota, za pomocą którego włącza i wyłącza baterię. Prąd razi Raymana. Mroklum w końcu ze śmiechem wyładowuje całą baterię.
  • Lekcja 219 - Elitarny Szeregowiec chwyta Raymana. Następnie nadmuchuje go jak balona i wypuszcza go na powietrze. Rayman leci po całej planszy i uderza o ekran.
  • Lekcja 502 - Elitarny Szeregowiec chwyta Raymana. Następnie przywołuje na planszę sedes i wyciąga przepychacz do toalet. Upycha Raymana w sedesie, ale widząc, że Rayman ma wyciągniętą rękę, spuszcza go w wodzie.
  • Lekcja 312 - Elitarny Szeregowiec przekształca się w sławnego różdżkarza - Harry'ego Pottera. Postanawia zmienić Raymana w różne rzeczy. Zmienia go w sedes, w czajnik, w baletnicę, a następnie w Mrokluma. Ten celuje w Szeregowca, po czym wystrzeliwuje. Rayman, zmieniony w Mrokluma, śmieje się maniakalnie jak dziecko.
  • Lekcja 100 - Elitarny Szeregowiec przekształca się w sławnego agenta - Jamesa Bonda. Sprawdza możliwości swojego zegarka i zmienia Raymana w kurczaka na ostro.
  • Lekcja 273 - Elitarny Szeregowiec chwyta młotek, próbując uderzyć Raymana. Ten jednak śmieje się z małego młotka, który nic mu nie zrobi. Zdenerwowany Mroklum chwyta więc wielki młot, na widok którego Rayman boi się. Mroklum uderza go młotkiem.
  • Lekcja 321 - Elitany Szeregowiec naciska guzik, żeby przywołać Raymana. Widząc jednak, że sprzęt nie działa, Mroklum niszczy go. Następnie zostaje uderzony i wyrzucony poza planszę przez urządzenie przywołujące Raymana.
  • Lekcja 408 - Elitarny Szeregowiec przywołuje Raymana. Urządzenie przywołujące jednak z powrotem zabiera Raymana i ucieka z nim. Mroklum goni sprzęt po całej planszy. Po krótkiej szamotaninie, wściekły Mroklum wraca z Raymanem w ręku. Humor poprawia mu to, że Rayman nie wytrzymał.
  • Lekcja 512 nr. 1 - Elitarny Szeregowiec przywołuje Raymana. Po chwili odwraca się plecami do ekranu i podnosi do góry swoją odzież, pokazując Raymanowi, co ma wewnątrz. Rayman ze strachu mdleje. Po chwili Mroklum znowu się odwraca i pokazuje w środku Czarnego Luma. (w innej wersji Mroklum nie pokazuje Czarnego Luma, ale głowę mrówkojada)
  • Lekcja 512 nr. 2 - Elitarny Szeregowiec przywołuje Raymana. Po chwili bierze baniak soku ze śliwek i wypija go. Staje się pijany i całuje Raymana, który mdleje. Mroklum śmieje się, ale się zakrztusił.

Ciekawostki

  • Wszystkie lekcje nie zawierają prawdziwego Raymana, ale jedynie stworzenia, które go udają.

Więcej w Fandom

Losowa wiki