Fandom

Rayman Wiki

Lista Kórlików

1280artykułów na
Rayman Wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Rabbid.jpg

Lista ta przedstawia spis Kórlików z serii gier Rayman Raving Rabbids.

Z RRR

  • Clark – powstał na wzór Supermana i tak jak on ma różne moce. Wymyślił nową wersję wieloboju, a mianowicie kombinację Lot Opadający i Poziomy wyścig podziemny – jest w nich mistrzem.
  • Profesor Barranco – jest naukowcem badającym broń obuchową i wytrzymałość czaszki.
  • Serguei – jest Kórlikiem, który nosi złocony kaganiec. Ulubiona zabawa: łamanie kości.
  • Pink – Kórlik robot z ogromnymi uszami. Posiada pojazd z czterema nogami. Potrafi wypowiedzieć jedno zdanie („Jak się masz przyjacielu?”), które może oznaczać bardzo wiele w jego przypadku.
  • Kórliczek Afro
  • Kórliczek Pokojówka – jest to Kórliczek przebrany za pokojówkę, występuje w niektórych minigrach w grze. Jest także głównym bohaterem w „Kórliczki nie potrafią sprzątać”.
  • Kórliczek Student – jest to Kórliczek, ubrany w biały szkolny mundurek (czasem ma także okulary), jest ich bardzo dużo w minigierce „Kórliczki mają dobry słuch”.
  • Kórliczek Kucharz – jest to Kórliczek, który nosi czapkę kucharską na głowie. Jest głównym bohaterem minigierki „Kórliczki lubią się opychać cz. 1 i 2”.
  • Kórliczek Kowboj – jest to Kórliczek. Są ich dwa rodzaje: Szeryf (nosi czarne kowbojski kapelusz i skórzany pas) oraz Bandyta (nosi również kowbojski kapelusz oraz chustę i ciemne okulary)                   
  • Duży Kórliczek – jest to duża wersja zwykłego Kórlika, w całej grze występują tylko dwa, czyli na początku minigierki "Kórliczki nie chodzą na wakacje" gdzie siedzą na drzewach na początku poziomu.
  • Szary Kórliczek – jest to szara i bardziej wytrzymała wersja Dużego Kórlika. Zwykle pojawiają się w minigrach w których używamy przepychaczek i wtedy najczęściej atakują piąściami.
  • Kórliczek z prezentem – jest to zwykły Kórliczek, który niesie wybuchową paczkę, jeśli nas trafi, wybuchem zrani nas i siebie.
  • Kórliczek-gladiator
  • Kórliczek-Indianin – jest to Kórlik przebrany za indianina, nosi na głowie pióropusz, a na policzkach ma pomalowane znaki.
  • Meksykański Kórliczek – jest to Kórliczek, który nosi na głowie duży meksykański kapelusz, zwykle widzimy go kiedy śpi.
  • Kórliczek-ninja
  • Kórliczek kopiący tunele – jest to Kórlik, który ma na głowie górski hełm i wiertarkę. Zwykle zakopuje się w ziemi, a następnie odkopuje się by zaatakować Raymana.
  • Kórliczek-pirat – jest to Kórlik przebrany za pirata. Na głowie nosi piracki kapelusz, posiada opaskę na lewym oku, piracki płaszcz i drewnianą nogę.
  • Kórliczek-robot – jest to jeden z robotów. Pojawiają się w ostatniej minigierce w grze i pomagają Pinkiemu, mają różowe oczy.
  • Rockowy Kórliczek
  • Toczący się Kórliczek
  • Kórliczek ala gorączka sobotniej nocy
  • Kórliczki żaby – Elitarna jednostka mająca własną łódź podwodną
  • Kórliczki ala "Splinter Cell" – mają własne UFO
  • Tropikalny Kórliczek – bardzo mało o nim wiadomo, pojawia się tylko raz w grze na napisach końcowych, gdzie tańczy z innymi Kórlikami. Nosi hawajską bluzę.

Z RRR2

  • Kórliczek-Spider-man
  • Kórliczek Naruto
  • Kórliczek-Darth Vader
  • Kórliczek-Jack Sparrow
  • Kórliczek-Mario
  • Kórliczek „Splinter Cell”
  • Wojskowy Kórliczek
  • Kórliczek w sombrero
  • Profesor Barranco
  • Kórliczek Pirat
  • Kórliczek w polarze
  • Kosmiczny Kórliczek

Z RRRTVP

Z innych

Więcej w Fandom

Losowa wiki