Fandom

Rayman Wiki

Las Czystoliść

1280artykułów na
Rayman Wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Las Czystoliść (Las Czystych Liści, oryg. Clearleaf Forest) to kraina położona na Rozdrożu Marzeń. Jest to naturalnie czyste miejsce z mnóstwem lasów i wodospadów. Był znany jako obozowisko Mroklumów, kiedy Rayman toczył z nimi walkę.

Geografia

Las Czystoliść to jedna z leśnych krain w Krainie Marzeń. Jest zamieszkiwany przez spore liczby Sylkinów. Można się do niego dostać Autostradą Teensienów od Rady Rusałek.

W miejscu, gdzie przybywający przychodzą do Lasu Czystoliści widać budynek. W jego wnętrzu jest siatka, której należy się chwycić, jeżeli nie chce się zostać poparzonym przez laser. Wyżej znajduje się mały magazynek, gdzie Mroklumy składowały swoje skrzynie. Wyjście z budynku prowadzi w dół, w teren wodospadu. Nad wodospadem znajduje się las, który całkowicie zaanektowały Mroklumy dla swoich potrzeb. Spore wodospady i małe strumyki wody prowadzą w końcu do magazynu. Ten z kolei zaprowadzi zwiedzającego przed kwaterę, w której można znaleźć przechowywalnię skrzyń i różnych maszynerii, w tym przełączników i pieca z gazem. Po opuszczeniu kwatery widać dom jednego z lekarzy; dr. Otta Psi.

Po zejściu pod ziemię zwiedzający znajduje się na okrągłej arenie (gdzie Rayman walczył z Master Kaagiem. Ostatecznie, tuż za areną jest dom Otta. Praktycznie, od jego domu rozpoczyna się Autostrada Teensienów prowadząca do Krainy Żywych Trupów, jednak, ze względu na to, że nie jest gotowa, można zboczyć z trasy i wpaść do Bagien Mroku.

Znane gatunki i fauna

Bo-bikptakiSylkinTrząska

Historia

Pierwsza walka z Mroklumami

Gdy Rayman z Globoksem przebyli pasma energii, od razu ruszyli na spotkanie Mroklumom, których Rayman wybił. Następnie ruszył w dół lasu, gdzie wraz z Globoksem przebyli wodospad i dostali się na górę. Wtedy to Rayman potajemnie zaatakował obóz Mroklumów i przebył większą część lasu. Wybił kolejne siły Elitarnych Szeregowców, gdzie zaatakował także ich bastion. Na końcu udało mu się uciec z kwater, jednak na arenie spotkał Master Kaaga, Mrokluma o wielkich nogach, ale i on go pokonał i zabrał mu jego mechaniczne stopy, gdzie wybił siły oficerskie. Gdy udało mu się skonsultować w końcu z Ottem, okazało się, że ten nie mógł wyleczyć Globoksa i konsultuje go z doktorem Romeem w Krainie Żywych Umarlaków. Gdy Rayman pokonuje kolejne pasma, Małak ratownik nie zdążył w porę zareagować by uratować Raymana, w wyniku czego ten spadł do Bagien Mroku.

Wersja BETA

Rayman 3 BETA Demo - Part 106:33

Rayman 3 BETA Demo - Part 1

Galeria

  • RaymanPrzejdź do Rayman
  • Jednostka Elitarnego SzeregowcaPrzejdź do Elitarny Szeregowiec
  • AndrePrzejdź do Andre
  • Master KaagPrzejdź do Master Kaag
  • Czarne LumyPrzejdź do Mroklumy
  • Jednostka WybuchniakaPrzejdź do Wybuchniak
  • Jednostka OsiłkaPrzejdź do Osiłek
  • Doktor Otto PsiPrzejdź do Otto Psi
  • Ratownik w Autostradzie MałakówPrzejdź do Ratownik
  • SylkiniPrzejdź do Sylkin
  • Twierdza mroklumów w Rayman 3 BETA las czystoliści
  • Globox z beczką soku śliwkowego
  • Rayman szturmuje obóz Mroklumów
  • Mroklumy atakują Raymana
  • Rayman walczy z Master Kaagiem
  • Rayman przybywa do domu Otta

Więcej w Fandom

Losowa wiki