Fandom

Rayman Wiki

Lac-Mac

1312artykułów na
Rayman Wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Lac-Mac – postać, która pojawia się w czterech epizodach serialu Rayman: The Animated Series. Zostaje schwytany z jego przyjaciółmi do cyrku Rigatoniego. Jest gwiazdą jego latającego cyrku, gdzie Lac-Mac i przyjaciele muszą wykonywać wiele sztuczek przed wielkimi, przerażająco oddanymi widzami. W tym przypadku, Lac-Mac potrafi żonglować parę piłek na raz, a później demonstruje swoją niesamowitą siłę – jest wystarczająco silny, by zginać solidną stal w kształty, także ciągnie pręty jego klatki za kulisami, przeto sprawiając, że główni bohaterowie są wolni.

Wygląd

Lac-Mac to wysokie, tajemnicze stworzenie, które przypomina jak gdyby królika. Ma niebieski kolor z różowymi plamami i beżowym podbrzuszem, dwa długie uszy, jakby to forma wyrastająca z jego głowy, które są również różowe. Ma również duże stopy, pozwalające mu skakać jak kangur, a także spore, wystające zęby.

Charakter

Niewiele wiadomo na temat osobowości Lac-Maca, głównie dlatego, że rzadko mówi. Gdy to zrobi, często przytacza siebie w trzeciej osobie i mówi krótkimi zdaniami, dodając do tego jego prosto myślącą osobowość. Wydaje się być roztrzepany i naiwny, z dość krótką koncentracją i jest stale wciągnięty w sprawy przez Cookie, na które Lac-Mac wydaje się wglądać. Istnieją podprogowe wskazówki w serii, szczególnie w Big Date, że może on być zakochany w Betinie, ale nie wiadomo, czy ona odwzajemnia to uczucie. Jak wszyscy inni, wydaje się być przerażony Riggatonim, ale radzi sobie, by przeboleć jego złe traktowanie stosunkowo szybko.

Ciekawostki

Więcej w Fandom

Losowa wiki