FANDOM

Kurczaki Zombie (ang. Zombie Chickens) – przeciwnicy, którzy występują w mrocznych miejscach Rozdroży Marzeń. Po raz pierwszy pojawiają się w Rayman 2. Wykluły się z jaj kur, wystraszonych przez Robo-piratów. Można je również zobaczyć w Rayman 3 i jej wersji na konsolę GBA. Duchy Kurczaków Zombie występują w Rayman M, Arena itp.

Pojawiają się w bagiennych poziomach z Rayman 2, gdzie wyłaniają się z ziemi lub z bagna i atakują. Pojawiły się ponownie w Rayman 2 Forever i Rayman 3.

W Rayman 3 okazuje się, że Knaareny lubią jaja Kurczaków Zombie, na co wskazują automaty z tymi jajami. Trzeba je położyć na przyciskach, żeby otworzyć przejścia. Podczas przenoszenia ich jaj mogą nas zaatakować Kurczaki Zombie, które w tej grze są straszniejsze.

Prawdopodobnie kury, z których jaj wykluły się Kurczaki Zombie to Minizaury, ale nie ma co do tego pewności.

Zombie Chicken R3 GBA-1-

Kurczak Zombie w Rayman 3 na GBA

EggVendingMachine-TDOTK-R3HH-1-

Jajomat

ZombieChicken-TOTA-R2Forever-1-

Kurczak Zombie w Rayman 2 Forever

Wygląd Edytuj

Kurczaki zombie mają lekko zdeformowane dzioby kurczaków i brązowo-szare pióra na głowie. Noszą podarte płaszcze i szkieletowate ręce.

Ciekawostki Edytuj

  • Miały się również pokazać w grze Rayman Origins. Miały występować w Krainie Żywych Umarlaków.
  • W Raymanie 3 na GBA nie lecą do i nie gonią Raymana.
  • Pojawiły się też jako tło w Raymanie M.
  • W instrukcji do Rayman Revolution błędnie napisano że Kurczaki Zombie to sojusznicy Robo-piratów.

Źródła Edytuj

Galeria Edytuj