Fandom

Rayman Wiki

Księżyce

1280artykułów na
Rayman Wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

RaymanSaturnFin.jpg

Księżyce – dwa naturalne satelity Rozdroża Marzeń. Oba księżyce są białe, a jeden z nich jest większy od drugiego. Podobnie jak Słońca ich liczba możliwa do zobaczenia waha się od jednego do dwóch, nawet w jednej tej samej grze.

Po raz pierwszy można je zauważyć w ostatnim poziomie gry Rayman w wersji na konsolę Sega Saturn. Gdy Rayman walczy Mr. DarkiemCiasteczkowym Zamku, mniejszego z księżyców można dostrzec przez otwór w sklepieniu komnaty. Gdy Rayman w końcu pokonuje antagonistę, witraże w sali tłuką się, odsłaniając większy księżyc. We wcześniejszej fazie gry Rayman walczy z Kosmiczną Mamą na scenie teatralnej, przypominającej powierzchnię księżyca.

R3HH-FairyCouncil.jpg

Księżyce są widoczne często w Rayman 2: The Great Escape gdzie występują często w poziomach, których akcja dzieje się w nocy, takich jak Czarodziejska Polana, Urwisko, Jaskinie Echa czy Grobowiec Starożytnych.

Jeden z księżyców jest widoczny nad polaną Polokusa oraz w Portalu w wersji na konsolę PlayStation. Są także częstym widokiem w Rayman 3, gdzie pojawiają się w Radzie Rusałek, na Bagnach Mroku i Szczycie za Chmurami.

Rayman Origins księżyce odgrywają ważną rolę w fabule; okazuje się, że Rayman został utkany z promieni księżyca przez Betillę i z tego wzięło się jego imię.

Księżyce występują także w innych grach z serii. Na przykład jeden z księżyców służy jako tło podczas walki z Mr. Darkiem w Rayman (GBC). Księżyce pojawiają się również w Rayman M i pochodnych.

Więcej w Fandom

Losowa wiki