Kraina Żywych Umarlaków, Kraina Wiecznej Śmierci – ostatnia i niepodzielna względem menu gry, kraina w grze Rayman Origins. Znajduje się ona po lewej stronie Chrapiącego Drzewa. Aby tutaj wejść, musimy zebrać 10 Zębów Czaszki przypominających czerwone klejnoty i dać je Ponuremu Żniwiarzowi – strażnikowi krainy.

Kraina ta ma swoją kontynuację w Rayman Legends jako dodatkowy obraz - Impreza Żywych Umarlaków.

Występuje również w Raymanie Jungle Run i Rayman Fiesta Run, jako wyzwania czasowe.

Części Edytuj

Nazwy związane są z tym, że rozgrywka dzieli się na dwie części – standardową i walkę z bossem.

Wygląd Edytuj

Poziom jest mroczny, przypomina stare cmentarzysko. Domy staruszek wyglądają jak kapliczki, a nagrobki układają się w wieże. Występują tu latające, skalne wyspy, unoszące się w powietrzu.

Yeriuywsoieowqyiuqewot.jpg

Wstęp do Rayman Orgins

 Elementy otoczenia są zbudowane z kości; skacze się również po trumnach, niestabilnych kamiennych płytkach i trampolinach w kształcie oczu. Co chwilę gonią nas czarne ciernie.

Wrogowie Edytuj

Głównymi wrogami są staruszki. Oprócz tego, poziom pełen jest kolczastych przeszkód, na przykład Mrocznych Jeży.

Boss Edytuj

Zobacz hasło: Wielka Mama

Trofeum Edytuj

Zobacz hasło: Nic nie trwa wiecznie...

Legenda wśród graczy Edytuj

Dla graczy Kraina Żywych Umarlaków jest poważnym wyzwaniem – stawienie czoła temu wyzwaniu może przynieść wiele satysfakcji. Przyczyny są podobne co w przypadku poziomów ze skrzyniami – większość poziomu należy przechodzić bez zatrzymywania się, jak również nie ma tutaj nie tylko Lumków, ale i serduszek.
Niektórzy ułatwiają sobie grę zachowując serduszko z poprzedniego poziomu chociaż i tak jak zostaniemy zranieni to nie wrócimy (w jednej grze) do stanu normalnego.

Linki zewnętrzne Edytuj

Więcej z Fandomu