Fandom

Rayman Wiki

Króliczki świetnie tańczą

1280artykułów na
Rayman Wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Minigames4-RRR.png

Fragment mini-gry

Króliczki świetnie tańczą – czwarta mini-gra w grze Rayman: Szalone Kórliki i zarazem czwarta w pierwszym dniu. Jest to mini-gra rytmiczna. Ta mini-gierka nie jest obowiązkowa i można od razu przejść do końcowej mini-gry w każdym dniu. Jeżeli się przejdzie trzy mini-gry razem z tą, w każdym dniu będziemy otrzymywać piosenkę lub strój. Naszym zadaniem jest tańczenie w rytmie utworu, a raczej wysyłanie kórlików na podium w odpowiednim momencie. Utwór przegrywany w tej mini-grze to Misirlou Dick Dale’a.

Jak grać?

Wii

Aby przejść mini-grę, należy wymachiwać w dół Willotem (który odpowiada za prawą stronę podium) i Nunchuckiem (który odpowiada za lewą stronę podium). Jeżeli Kórlik znajduje się na podium, należy szybko wymachać Willotem (jeżeli kórlik znajduję się po prawej stronie), lub Nunchukiem (jeżeli kórlik znajduję się po lewej stronie). Czasem zdarza się taka sytuacja, w której oba kórliki są we właściwym miejscu obok siebie naprzeciwko, a jeżeli coś się takiego zdarzy należy oba kontrolerami machnąć w odpowiednim momencie.

PC

W wersji na komputery, należy wciskać LPM (który odpowiada za lewą stronę podium), i PPM (który odpowiada za prawą stronę podium). Jeżeli Kórlik znajduje się na podium, należy szybko wcisnąć LPM (jeżeli kórlik znajduję się po lewej stronie), lub PPM (jeżeli kórlik znajduję się po prawej stronie). Nadarzy się taka sytuacja, w której oba kórliki są obok siebie naprzeciwko, a jeżeli coś takiego będzie, należy oba przyciski wcisnąć w odpowiednim momencie.

Więcej w Fandom

Losowa wiki