FANDOM

Koszmar w 2D

2D Nightmare – minigra z Rayman 3: Hoodlum Havoc w wersji GameCube. Miała się odblokować po podłączeniu Game Boya Advance z ukończonym Rayman 3, ale z uwagi na błąd programistyczny nie da się tego zrobić bez kodów.

2D Nightmare nawiązuje do Rayman 1 tak samo jak Szaleństwo w 2D, z tym że akcja dzieje się w Picture City. Częste użycie Turbokoptera przypomina drugą sekcję Pencil Pentathlon, gdzie wykorzystujemy Super Helikopter.

Problemy z minigrą Edytuj

Wpierw zbadano pliki gry na PC, z czego potwierdzono istnienie i nazwę tej minigry oraz początkowe plany na wdrożenie jej do wszystkich wersji „trójki”. Później zauważono dwunasty slot w menu wersji GameCube, aż w końcu w 2003 roku pojawił się zrzut ekranu w oficjalnej galerii na portalu RaymanZone. Mimo zamierzeń odblokowania tej minigry po zaliczeniu wszystkich poziomów z Rayman 3 na GBA, licznik postępu ignorował ostatni etap. W grudniu 2011 roku odkryto metodę uruchomienia 2D Nightmare poprzez zewnętrzne modyfikatory, takie jak kody Action Replay w wersji GameCube.

KodyEdytuj

Za pomocą poniższych kodów można odblokować 2D Nightmare:

NTSC:Edytuj

044737EC 746F7564
044737F0 695F3130

PAL:Edytuj

04472D0C 746F7564
04472D10 695F3130

LinkEdytuj