Fandom

Rayman Wiki

Kapryśny owoc

1280artykułów na
Rayman Wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Screenfruit.jpg

Urywek z poziomu

Kapryśny owoc (ang. Fickle Fruit) – trzeci poziom z krainy Słodkie Jeziora w grze Rayman Origins. Można go także rozegrać w Rayman Legends w powrocie do Origins.

Opis

Część 1

Na początku poziomu musimy pokonać Oranżade w której pływają piranie skacząc na kawałkach lodu i używając limonek. Następnie mamy do pokonania dwóch Smoków Kelnerów, dalej mamy miejsce z dużą ilością Nenuphar, jeśli pójdziemy na góre po lodowej ścianie dostaniemy się do ukrytej Klatki, a jeśli na dół spotkamy tu wielką skaczącą kolczastą pomarańczą (na którą trzeba uważać), trzeba następnie przejść przez małe przejście w lodzie, tam zaatakuje nas kolejna kolczasta pomarańcza, musimu użyć Nenupharu bo dostać się wyżej, tam musimy przelecieć na limonce pomiedzy kolczastymi rybami, pokonać Smoka Kelnera i zakończyć tą część poziomu.

Sekret 1

Musimy dostać się na sam koniec ścieżki, skacząc po kawałkach lodu (przy okazji musimy także pokonać trzech Smoków Kelnerów), na końcu niszczymy Klatke.

Część 2

Żeby przejść dalej musimy zniszczyć cały lód, jednak trzeba być ostrożny gdyż skaczą tutaj trzy kolczaste pomarańcze. Kiedy nam się to uda mamy do pokonania dwóch Smoków Kelenerów, z czego jeden skacze wszędzie dzięki dwóm limonkom, jeśli uda się nam go pokonać będziemy mieli do czyniema z kolejnym miejscem w którym jest dużo kawałków lodu i skaczą tu kolczaste pomarańcze, na końcu tego "toru przeszkód" będziemy mieli wyjście z tej częśći poziomu.

Część 3

Na początku poziomu mamy do pokonania oranżade z piraniami, przez którą możemy przeszkoczyć przy pomocy Arbuza. Następnie dzięki trąbce zmniejszamy się i mamy kolejny tor przeszkód z lodem i kolczastymi pomarańczami jeśli już go pokonamy to możemy użyć kolejnej trąbki by zwiększyć się i pójść dalej (jeśli przed wejściem na "tor przeszkód" pójdziemy na góre dzięki dwóm ścianom, to dojdziemy do sekretnej Klatki). Dalej możemy poodbijać się na kilku limonkach by zdobyć Czaszkonetę i Lumy a także by dojść do zakończenia kolejnej części poziomu.

Sekret 2

Na górze mamy ściane z kawałków lodu a na dole jeżdzącą w lewo i prawo galaretke zderzakową, musimy użyć jej do zniszczenia ściany lodowej, jeśli ją zniszczymy musimy dostać się na góre, pokonać dwóch Smoków Kelnerów i zniszczyć Klatke.

Część 4

Na początku musimy użyć ataku z góry by zniszczyć lodową pokrywe, na dole mamy kolejny "tor przeszkód" z dużą ilością kolczastych pomarańczy i kawałków lodu, jeśli udam nam się go przejść to bęziemy mogli wyjść z tej części poziomu.

Część 5

Mamy tutaj kilka kawałków lodu i wielką kolczastą pomarańcze która blokuje Klatke, trzeba tak zniszczyć lód by kolczasta pomarańcza wpadła w przepaść, kiedy się uda, musimy zniszczyć Klatke i zakończyć poziom.

Więcej w Fandom

Losowa wiki