Fandom

Rayman Wiki

Jaskinie Echa

1320artykułów na
Rayman Wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Jaskinie Echa- Poziom w grze Rayman 2: The Great Escape. Jak mówi nazwa poziomu, duża jego część to jaskinie.

Przebieg poziomu

Na samym początku widzimy krótką cut- scenkę w której Pomocnik 800 wchodzi do jaskiń przez drzwi. Są one jednak niedostępne dla naszego bohatera i należy je aktywować. Po włączeniu wszystkich czterech przycisków drzwi się otwierają i możemy zejść do tytułowych jaskiń. Od razu rzuca nam się w oczy beczka, z którą należy podejść do najbliższej pochodni. W tym momencie zaczyna się lot, podczas którego możemy dostać się do niedostępnej wcześniej części Czarodziejskiej Polany. Po odbytym locie dostajemy się do pomieszczenia, z którego lecimy dalej, aż do kanionu. Po przejściu walących się elementów otoczenia zbijamy klatkę, w której znajduje się Małak. On otworzy nam portal na Urwisko.

Wersja PlayStation 1

Ten poziom jest taki sam jak w oryginalnej wersji, poza tym że wejście na ukrytą część Czarodziejskiej Polany zostało usunięte.

320px-Echoing cavesPS.jpg

Rayman stoi na Latającej Platformie w wersji PS1

Wersja Dreamcast

Ten poziom jest taki sam jak w oryginale. Został ulepszony graficznie, a na początku walczymy z Robo-Piratem Wiertnikiem zamiast zwykłego, czerwonego pirata.

Wersja PlayStation 2

W tej wersji gry latanie na beczce zostało przeniesione do urwiska, a wejście na Czarodziejską Polanę również nie istnieje.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki