FANDOM

Image

Początek poziomu

Wejście

wejście do świątyni

Jaskinia Złych Snów – mroczne miejsce, gdzie Polokus więzi swoje złe sny.

Skarb

Skarb w jaskini

Wersja DreamcastEdytuj

Większość tego poziomu pozostaje taka sama jak w oryginale. Główną różnicą jest to walka z Jano. W innych wersjach, tylko w jeden sposób można przemierzać między przepaściami- czyli po pływających czaszkach które Jano tworzy. W wersji Dreamcast, nad niektórymi z przepaści znajdują się płyty z kamienia (podobne do tych na drodze po niebieską kulę), co ułatwia Raymanowi przejście dalej. Podczas gdy kilka miejsc nadal wymaga użycia pływających czaszek, zmiana sprawia, że bitwa jest nieco łatwiejsza w tej wersji.

Wersja PlayStationEdytuj

Różnice to dodanie Skaczących Oczu oraz zamiast ściany o którą trzeba się zapierać, umieszczenie trzech Szkarłatnych Lumów.

Wersja PlayStation 2Edytuj

Oprócz graficznych ulepszeń, wiele się nie zmieniło, poza tym że nie ma tutaj w ogóle Żółtych Lumów a Rayman nie musi walczyć z Mini Janami. Wejście do poziomu znajduje się na końcu Moczarów Przebudzenia. Ponadto, w tej wersji, po ukończeniu poziomu, nie można w żaden sposób do niego powrócić.

CiekawostkiEdytuj

  •  Clark, w wersji na Playstation 1 mówi na to miejsce Królestwo Śmierci (ang. Kingdom of Death), mimo tego że nazywa się Jaskinia Złych Snów (ang. The Cave of Bad Dreams). Można to uznać za inną nazwę tego miejsca.