Fandom

Rayman Wiki

Jaskinia Czaszki

1280artykułów na
Rayman Wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Jaskinia Czaszki jest to podziemna jaskinia, która znajduje się pod Domem Globoksa w Rayman Revolution. Można się
320px-RR-PS2-SkullCave.jpg

Rayman lata nad lawą w Jaskini Czaszki

do niej dostać za pomocą windy, która znajduje się koło Domu Globoksa. Dzięki Jaskini Czaski można się dostać między innymi do : Zatoki Wielorybów, Świątyni Kamieni i Ognia, Grobowca Starożytnych i Tęczowej Zatoki.

Pierwsza Wizyta - Zatoka Wielorybów

Kiedy za pierwszym razem Rayman przyjdzie do domu Globoksa, i będzie chciał wejść do Jaskini Czaski nie będzie tam zbyt dużo do roboty, gdyż wejścia do Zatoki Wielorybów blokują drzwi, a wejście do Świątyni Kamieni i Ognia strzeże Wielka Różowa Macka. Jednak jedno z jego Dzieci zaoferuje mu pomoc, Rayman wroći razem z nim do Jaskini Czaski. Jeśli Rayman po pokonaniu Robo-Piratów wrzuci dziecko Globoksa do otworu z lewej strony drzwi bezpieczeństwa, drzwi otworzą się tworząc tym samym dostęp do Zatoki Wielorybów.

Druga Wizyta - Świątynia Kamieni i Ognia

Po przejściu Zatoki Wielorybów Carmen zjada Wielką Różową Maske blokująca wejście do Świątyni, więc Rayman musi wrócić razem z Globoksem do Jaskini Czaski aby użyć tańca deszczu Globoksa aby ruszyć zablokowany kwiat i dostać się do Świątyni Kamieni i Ognia aby zdobyć Drugą Maske Polokusa.

Trzecia Wizyta - Tęczowa Zatoka

Jeśli Rayman przeszedł już Świątynie Kamieni i Ognia oraz zdobył drugą maske Polokusa musi wrócić do Jaskini Czaski, tam będzie czekał Clark który zniszczy barykadę z prawej strony jaskini ujawniając przy tym nieznany dotąd tunel, lecz Majtek Brzytwobrodego wykorzystuje tą okazje spuszczając na Raymana wielki rój Robo-Piratów na własną ręke. Gdy Rayman pokonał to trudne wyzwanie może uzyskać dostęp do Tęczowej Zatoki.

Czwarta Wizyta - Grobowiec Starożytnych

Rayman powróci do Jaskini Czaski znacznie póżniej w grze czyli już po zdobycie Trzeciej Maski Polokusa, teraz kiedy ma mozliwości unoszenia się nad lawą może łatwo dotrzeć do skały w krzszałcie czaszki, za którą leży jego następny cel czyli - Grobowiec Starożytnych.

Póżniej Rayman może wracać do Jaskini Czaski kiedy chce na przykład żeby zdobyć pozostałe Żółte Lumy.

Więcej w Fandom

Losowa wiki