Fandom

Rayman Wiki

Izba Teensienów

1280artykułów na
Rayman Wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Izba Teensienów
Komnata.jpg
Nazwa lokacji Liczba lumów
Świątynia Wody i Lodu 100
Świątynia Kamieni i Ognia 300
Pod Świątynią Skał i Lawy 475
Żelazowe Góry 550
Izba Teensienów (ang. The Chamber of the Teensies, fr. La salle du conseil des Ptizêtres) – wycięta z rzeczywistości lokacja, na której bezustannie wieje wiatr. To tutaj Teensieni rozliczają Raymana z liczby zdobytych Żółtych Lumów. W grze pojawia się dokładnie cztery razy – nie bez przypadku, gdyż jej ukazywanie się jest sprzężone z lokalizacjami czterech masek (z Żelazowymi Górami włącznie).

Całość odbywa się zawsze w postaci przerywnika filmowego.

Przebieg

Słychać dosyć odprężającą melodię z odgłosem, który może być okrzykiem Teensienów.

Rayman wydobywa się z portalu, po czym wita go symboliczna czwórka Teensienów wymieniająca się koroną. Jeśli bohater posiada wystarczającą liczbę Lumów, Małaki ucieszą się i wskażą mu wrota do obiecanej przez grę lokacji. Owa brama znajduje się po przeciwnej stronie niż portal, pomiędzy dwiema kolumnami, wokół których obracają się słupy powietrza.

Chamber of the Teensies 2-1-.jpg

Rayman podchodzi do drzwi powoli, z szacunkiem i zastanawia się po cichu, czy na pewno jest godzien, by wejść. Odwraca głowę, a Teensieni mówią mu, że nie ma potrzeby zachowywać się tak nieśmiało. Po chwili scena się kończy, gdyż skrzydła wrót, mimo swej wielkości, ulegają pod naciskiem dłoni bohatera.

Inne

Izba Teensienów pojawia się w instrukcji jako jedno z miejsc, które pogrążyło się w rozpaczy z powodu najazdu Robo-piratów.

Więcej w Fandom

Losowa wiki