Fandom

Rayman Wiki

Humorzaste Chmury

1320artykułów na
Rayman Wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Mc.png

Rysunek przedstawiający poziom

Humorzaste Chmury (ang. Moody Clouds) – dziesiąta kraina w grze Rayman Origins. Toczymy tutaj walkę z Magikiem, który okazał się być zły. Początkowo Rayman dostaje się tutaj po przejściu Mistycznego Szczytu, jednak Wróżki każą mu pokonać czterech władców z każdej krainy.
Mc.jpg

Rayman i Globox lecą za statkiem Livingstonów

Kiedy Rayman to zrobi, wraca na Humorzaste Chmury. W pierwszym poziomie tego świata jesteśmy początkowo jeszcze na szczycie, lecz po odblokowaniu portalu przenosimy się na chmury gdzie lecimy na Moskicie. W drugim poziomie musimy przeprawić się przez mechaniczną konstrukcję rozprawiając się przy tym z kilkoma Robotami. W trzecim poziomie Magik wrzuca nas do pomieszczenia z dwoma bossami: Mechaniczną Stokrotką i Mechanicznym Ptakiem. Po pokonaniu bossów musimy gonić uciekającego Magika. Magik ucieknie na Statek Wojenny, wtedy po Raymana przylatuje Moskito i musimy lecieć za Magikiem i Livingstonami. Lecimy za magikiem do momentu, aż maszt statku rozbije ogromną świecącą kulę. Po czym wszystko wybucha a Rayman wraz z przyjaciółmi trafiają na Chrapiące Drzewo.

Poziomy

Więcej z Fandomu

Losowa wiki