Hood Stomper

Hodd Stomper (również Master Kaag ) – pierwszy boss w grze Rayman 3: Hoodlum Havoc. Jest to bardzo mały Mroklum, który jako broń wykorzystuje wielkie, mechaniczne nogi.

O Mroklumie

Mroklum ten występuje w Lesie Czystoliściu. Jego bronią są wielkie, pancerne nogi, którymi bez problemu może zmiażdżyć przeciwnika, bez nich nie stanowiłby zagrożenia. Zaletą tych nóg jest wielka siła, jednak wada to dalece wolne poruszanie się.

Aby zniszczyć Mrokluma, trzeba użyć siły Rakiety Szokowej, którą powinno się wystrzelić w kierunku wroga, sam strzał w nogi nic nie da. Gdy pojawia się pomarańczowa puszka, Hood Stomper podejdzie do niej, by ją zniszczyć, więc należy się pospieszyć. Po trzykrotnym trafieniu Mroklum ginie, a jego miejsce zajmuje Rayman muszący zabić także Oficerów próbujących trafić bohatera.

Hoodstomper screenshot.jpg

Master Kagg z bliska

Rayman stomper.JPG

Rayman używa nóg Hood Stompera

Rayman 3 screenshot 064.jpg

Artwork przedstawiający Master Kaaga i Raymana