Ręka Hadesa – boss świata Olimpus Maximus a także ostatni boss w Rayman Legends.

WyglądEdytuj

Ręka Hades jest prawdopodobnie stworzona z chmary Mrocznych stworzeń które występują w poprzednich poziomach tego świata. Najpierw ukazuje się jako wielka, latająca dłoń, następnie jako dwa demony a na końcu jako ogromny demon.

Faza pierwszaEdytuj

Faza pierwsza odbywa się w Piekle Olimpus Maximus, ze statuami w tle. Gracz musi używać Niebieskiej Rękawicy, aby eliminować Mroczne Stworzenia formujące dłoń, jednakże gdy gracz po tym nie podejmie żadnej akcji, ręka odradza się. Gdy zostanie zniszczona, Ręka Hadesa przechodzi w drugą fazę.

Faza drugaEdytuj

Faza ta jest ulokowana w wietrznym obszarze, z dwiema latającymi piłami. Mroczne Stworzenia wylecą z dwóch statui i uformują dwa demony.

Faza trzeciaEdytuj

Trzecia, finalna faza ma miejsce w sekcji gór Olimpus Maximus z trzema platformami i dwoma Latającymi Świniami. Ręka Hadesa uformuje się w finalną postać - ogromnego demona. Tak jak w poprzednich fazach tak i tu należy użyć Niebieskiej Rękawicy aby wykończyć Stworzenia na dobre.