Fandom

Rayman Wiki

Grolgoth

1280artykułów na
Rayman Wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Cudzy1.png Jednym słowem robi wszystko... Oprócz gotowania... Cudzy2.png
Generał o Grolgothcie źródło

Grolgoth – maszyna, która została sprzedana Brzytwobredemu przez generała. Brzytwobrody użył go do walki z Raymanem na Wronim Gnieździe. Grolgoth jest maszyną do zgniatania, zabijania, zrywania uszu itp. Brzytwobrody kupił go za ogromną ilość złota.

Walka na Wronim Gnieździe

Brzytwobrody po pozbyciu się Majtka wszedł do Grolgotha na Wronim Gnieździe. Tam wziął na cel uwięzionego Globoxa i tuż przed tym, jak wrogi admirał miał wystrzelić w żabę śmiercionośny pocisk, na scenie pojawił się Rayman. Brzytwobrody natychmiast wycelował w Raymana i wystrzelił pocisk. Gdy Rayman zniknął mu z oczu, Brzytwobordy myślał, że pozbył się go raz na zawsze, jednakże ku własnemu zdziwieniu, Rayman i Globox przeżyli.

Plany grolgotha.png

Plany Grolgotha

Rayman stoczył wielką walkę z Brzytwobrodym, który steruje Grolgothem. Brzytwobrody wystrzeliwał w Raymana swoje bomby, jednakże Rayman użył ich przeciwko robotowi, w wyniku czego Grolgoth padł. Po kilku takich manewrach, zdenerwowany Brzytwobrody skoczył wraz z Grolgothem, by zgnieść Raymana, jednakże nie trafił i zapadła się pod nim podłoga. Rayman wraz z Grolgothem spadali w dół Wroniego Gniazda do morza lawy. Grolgoth chwycił się dwóch filarów, jednakże Rayman dalej spadał. Gdy Rayman był pewien że spadnie do lawy, Ly uratowała go, unosząc jego ciało na filar, gdzie czekał na niego Latający Pocisk. Wróżka powiedziała Raymanowi, że Polokus zniszczył wszystkich robopiratów na lądzie i jedynym celem Raymana jest pokonanie Brzytwobrodego.

Rayman dosiadł Pocisku i zaczął lecieć w stronę Brzytwobrodego, omijając jego pociski, równocześnie
Jmysetlotiaogripa.jpg

Generał otrzymał za niego dużo złota

zdobywając Złote Pięści, których użył do strzelania w "macki" Grolgotha na których trzymał się filarów chroniąc się od pewnej śmierci w lawie. Powtarzając ten czyn kilka razy, Brzytwobrody wpadł z Glorgothem do morza lawy, aczkolwiek zdążył przygotować w robocie autodestrukcję i odleciał na małym, awaryjnym stateczku. Admirał uciekł, a Glorgoth wybuchł niszcząc cały Statek Więzienny razem z Raymanem. Wbrew pozorom, stworkowi udaje się uciec (chociaż odczepiła mu się jedna noga).
Edrargg.jpg

Walka z Grolgothem w wersji na GBA

Rayman 3 (GBA)

Pierwsza walka wygląda tak samo jak w Raymanie 2, tyle że jest dwuwymiarowa. W drugiej walce Grolgoth wysyła rakiety samonaprowadzające i należy je kierować ku bossowi.

Ciekawostka

  • Prawdopodobnie imię maszyn wzięło się od Grogha - głównego antagonisty gry Tonic Trouble.

Więcej w Fandom

Losowa wiki