Fandom

Rayman Wiki

Grolem 13

1280artykułów na
Rayman Wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Grolem 13 (Bigum Aerum Tornadus Recyclus) to boss w grze Rayman Revolution, który strzeże czwartej maski. Nie wystąpił on w żadnych wersjach gry Rayman 2. Rayman walczy z nim na końcu Żelazowych Gór, gdzie walka z tym bossem zastępuje jazdę statkiem powietrznym i szukanie dzieci w kopalniach. . Wyglądem bardzo przypomina Axela. Jest jednak nieco większy, z jego ust zwisa mały język.

Moce i umiejętności

Grolem 13 posiada najbardziej zróżnicowane moce, spośród wszystkich strażników. Wszystkie z nich są jednak powiązane ze zjawiskami atmosferycznymi.

  • Kontrola wiatru - pozwala na tworzenie długich tornad.
  • Kontrola lodu - umożliwia strzelanie lodowymi pociskami podobnie jak Axel.
  • Tworzenie chmur - pozwala tworzenie małych chmur i posyłanie ich w stronę przeciwnika.
  • Tworzenie chmur burzowych - Podobnie jak wyżej, ale ten rodzaj może dodatkowo wystrzelić pionową błyskawicę. Pozwala to Grolemowi 13 na pośrednie kontrolowanie piorunów.

Strategia

Kiedy Grolem 13 zauważy Raymana, zacznie wytwarzać tornado, które wznosi Raymana do góry, jeżeli ma włączony helikopter. Strzela też chmurami, a jeżeli Rayman strzeli w nie, chmury zjawią się nad głową potwora, a kiedy zlepią się w masę, wystrzelą w niego piorun. Rayman powtarzał ten proces trzy razy, dopóki go nie pokonał.

Więcej w Fandom

Losowa wiki