Fandom

Rayman Wiki

Grobowiec Starożytnych

1312artykułów na
Rayman Wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Grobowiec.jpg

Pirania i Grobowiec

Grobowiec Starożytnych – Poziom, w którym klimat tworzy niepokojąca i straszna muzyka. Spotykamy Clarka, który zostaje
R2 Loading Tomb.png

Jeden ze screenów ładowania.

złapany przez Robo-Piratów i zmieniony w ich sługę. Znajduje się tutaj sekret z tysięcznym lumem. W wersji na PS2 i PC poziom zaczyna się przy kanałach obok cmentarzysk. W tej nieprzyjemnej planszy atakują nas pająki, Kurczaki Zombie, a z zanieczyszczonej wody wyskakują piranie.

 Wersja PlayStation 1

Pierwszy etap został usunięty, choć jest widoczny na ekranie ładowania poziomu. Różne przejścia zostały usunięte, co czyni ten poziom mniej złożonym i prostym, na końcu poziomu nie ma też sekretnego korytarza. Na samym końcu i tak czeka nas walka z zahipnotyzowanym Clarkiem, w tej wersji na tym poziomie znajduje się tylko 20 Żółtych Lumów i 5 klatek.

Wersja PlayStation 2

W tej wersji po pokonaniu Clarka możemy przejść przez drzwi, za którymi można zdobyć specjalny przyrząd o nazwie Radar Lumów. Jest to przedmiot który pomaga nam znaleźć Żółte Lumy. Jest tam także Tysięczny Żółty Lum który w tej wersji liczy się do rankingu. W przejściu, w którym w oryginale był Tysięczny Lum są 3 Żółte Lumy. Oprócz tego, poziom jest taki sam jak w oryginale.

Wersja Dreamcast

Dodano sekret oraz kilka dodatkowych informacji. Ulepszono również grafikę.

Rayman Origins

3aygyag.png
Został on wycofany z nieznanych przyczyn. Miały się w nim pojawić czacholumy, pająki i inne mroczne stworzenia. Miała to być przedostatnia kraina w grze. Niewiele o niej wiemy. Możemy tylko zobaczyć jej 3 artworki, które są bardzo rzadkie w internecie. Pojawia się na nich czacholum, wielka czaszka z koroną i ogromny szkielet psa.

Prawdopodobnie bossem tu miał być Pan Skorpion.

Ciekawostki

  • W grobie, na którym aktywujemy przełącznik leży Brzytwobrodowa.
  • W wersji Raymana 2 na PSX pierwszy fragment poziomu został wycięty jednak na ekranie ładowania tego poziomu jest on widoczny.
  • W wersji na konsolę Dreamcast i Nintendo 3DS, gdy gracz będąc przed wejściem do pomieszczenia, w którym odbywa się walkę z zahipnotyzowanym Clarkiem, wpisze kod ABXYXY, to przy Raymanie pojawi się skrzynia, która pozwoli się dostać do sekretnego korytarza.

Więcej w Fandom

Losowa wiki