Fandom

Rayman Wiki

Gong

1280artykułów na
Rayman Wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Rayman 3: Hoodlum Havoc

300px-R3HH-KnaarenGong.png

Knaaren walący w Gong.

Gong – instrument znajdujący się na Pustyni Knaarenów. Kiedy gracz strzeli z Rakiety Szokowej prosto w niego, to on sprawi, że Knaareny do niego podbiegną, gdyż imituje on dźwięk przestraszonego dziecka z gatunku gluetówKnaareni, którzy mieszkają w tunelach nie są w stanie oprzeć się tego szumu i od razu biegną do gongu, aby znaleźć dziecko i ukarać je. To daje szansę Raymanowi ominąć rozproszonego Knaarena i rozpocząć następną część poziomu.

Rayman Origins

W Rayman Origins, jest kilka gongów, które można znaleźć na Pustyni Dijiridów. Kiedy uderzy się w Dwuoki Gong, to wtedy tworzy się okrągła fala dźwiękową, która rozświetla nam drogę i odstrasza Roje dzięki czemu możemy spokojnie przejść, lecz po jakimś czasie fala dźwiękowa się zmniejsza aż w końcu znika. Kiedy uderzy się w Jednooki Gong (Gong Cyklop), to wtedy tworzy się okrągła fala dźwiękową okalająca naszą postać, która porusza się razem z nami i powoli czas upływa i staje się coraz mniejsza aż czas upłynie, a charakter znowu będzie narażony na niebezpieczeństwo.

Więcej w Fandom

Losowa wiki