Ginger-Bunny-Bread

Dyskusja0 Share

Ginger-Bunny-Bread (pol. Imbir-Królik-Chleb) – dwudziesty pierwszy poziom w grze Rayman Raving Rabbids (GBA) i ostatni w świecie Sweets. Tutaj toczymy czwartą walkę (i ostatnią zarazem) z Gigantycznym Kórlikiem, tym razem w zamkniętym pomieszczeniu. Tu będziemy wykorzystywać jedno z naszych mocy ze stroju Rock'n'Roll. Po pokonaniu bossa otrzymujemy od Ly strój Disco, który umie wykonywać super-ciosy swoją pięścią (ten strój przydaje się w ostatnim świecie).

Przejście

Nową strategią Gigantycznego Kórlika będzie iście przed siebie w oślizgłym tempie, a co parę sekund uderzanie o ziemię rękoma, co powoduję spadanie kawałek sufitu. Aby pokonać przeciwnika, należy założyć strój Rock'n'Rolla, podejść do niego (ostrożnie, ponieważ wejście w niego powoduję natychmiastową śmierć) i zaatakować go gitarą, przez co popchnie go o kilka centymetrów. Na końcu znajdują się nie wysunięte kolce, a żeby je uruchomić, należy pójść w lewo i wcisnąć przycisk, wtedy kolce się wysuną (trzeba działać szybko, ponieważ kolce po pewnym czasie się wsuwają). Gdy kolce będą wysunięte, popychamy Kórlika, aż na sam koniec prawej strony. Jeżeli uda nam się to zrobić, wtedy Kórlik nadźga się na kolce i będzie bezradny.

Ciekawostki

  • To jedyny poziom z bossem w tej grze, w którym Gigantyczny Kórlik jest bardziej muskularny.