Gigantyczny Kórlik (oryg. Giant Rabbid) - nienazwany boss z którym kilkakrotnie walczymy w grze Rayman Raving Rabbids (GBA). Fizycznie przypomina zmutowanego i umięśnionego zwykłego kórlika.

Celestial CastleEdytuj

Celestial castle

Gigantyczny Kórlik w poziomie Celestial Castle.

Tu pojawia się po raz pierwszy. Jego atakami są bomby i małe szare kórliczki. Aby go pokonać, trzeba trzy razy trafić go beczką.

Hidden BurrowEdytuj

Hidden burrow

Gigantyczny Kórlik w poziomie Hidden Burrow.

Tu pojawia się po raz drugi. Jego atakami są kolczaste bomby i zwykłe bomby, które trzeba trzy razy zrzucić na niego, aby go pokonać.

The Sticky LairEdytuj

The sticky lair

Gigantyczny Kórlik w poziomie The Sticky Lair.

Tu pojawia się po raz trzeci. Jego atakami są kolczaste bomby. Aby go pokonać należy cztery razy zrzucić na niego kokon.

Ginger-Bunny-BreadEdytuj

Ginger-bunny-bread

Gigantyczny Kórlik w poziomie Ginger-Bunny-Bread.

Tu spotykamy go po raz ostatni. Jego atakiem jest uderzanie rękoma w podłogę, aby spadły na nas tabliczki czekolady. Aby go ostatecznie pokonać, należy nabić go na kolce, które uruchamiają się za pomocą przycisku (UWAGA: Po pewnym czasie kolce się wsuwają).

CiekawostkiEdytuj

  • Gigantyczny Kórlik ma małe podobieństwo do Serguei'ego w pierwotnym Rayman Raving Rabbids.
  • W poziomie Ginger-Bunny-Bread, Gigantyczny Kórlik jest o wiele bardziej muskularny, niż w trzech innych poziomach w których się pojawia.
  • W usuniętym świecie "Ocean Strachu", Gigantyczny Kórlik rzucał w nas torpedami.