Fandom

Rayman Wiki

Gastric Rivers

1280artykułów na
Rayman Wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Gastric Rivers (pol. Rzeka żołądkowa) – dwunasty poziom w grze Rayman Raving Rabbids (GBA), lecz drugi w świecie Organic Cave. Przebywamy w organicznej jaskini, z których nie łatwo się wydostać. Design poziomu nie jest przyjemny, ponieważ znajdujemy się w czyiś wnętrznościach. Tło ukazuje jelita, żyły i bąbelki. W niektórych miejscach można napotkać zablokowane drzwi, które pilnują żywe kamery. By przez te drzwi przejść, należy założyć strój Granny, wtedy kamery nas wpuszczą (nie działają na nich inne stroje, ani sam Rayman). Są też inne zablokowane drzwi na przyciski, a po nadepnięciu na przycisk, drzwi się otwierają. Przyciski są czasami bardzo oddalone od przejść, na których są drzwi.

Największą przeszkodą jest niebieski kwas (po których od razu się ginie), i aby je uniknąć, pomagają nam w tym platformy przypominające jelita. Są też trampoliny wyglądające jak poduszki; jelitowe platformy, które się unoszą i śluzy na których można się ślizgać. Nowymi wrogami są kórliki na spodkach oraz organiczne stwory.

Wrogowie

Więcej w Fandom

Losowa wiki