Elitarny Szeregowiec

Dyskusja3 Udostępnij

Cudzy1.png Doskonały snajper. Nikt lepiej od niego nie prezentuje broni. Cudzy2.png
Informacja znaleziona w grze źródło

Elitarny Szeregowiec (Hoodmonger Private First Class lub Hoodblaster) – podstawowy Mroklum. Jego bronią jest zwykła strzelba, która ma trzy warianty (to zależy od stopnia żołnierskiego Szeregowca). To pułk żołnierzy, których w Armii Mroklumów jest najwięcej. Darzą Raymana szczególną nienawiścią.

Elitarny.jpg

Elitarny Szeregowiec

Elitarny Szeregowiec

800px-Hoodblaster.jpg

Andre pod postacią Elitarnego Szeregowca

Nosi zwykłe brązowo-pomarańczowe łachmany i kapelusz na głowie. Często spotyka się je podczas gry w karty, co można zobaczyć m.in. w Bagnach Mroku. Ich strzelba strzela zwykłym nabojem. Zwykle kłócą się o broń. Lubią sok śliwkowy. Aby je zabić, należy trzy razy strzelić pięścią na bok lub jednym prostym mocnym strzałem. Występują we wszystkich krainach, poza Najdłuższym Skrótem.

Omtv.jpg

Elitarny szeregowiec (po prawej) w grze Rayman Raving Rabbids TV Party

Po pokonaniu Andrego, resztki sił Elitarnych Szeregowców nadal występowały jako wrogowie. Zmieniła się jedynie ich broń, bowiem w tej misji Rayman spotkał Szeregowców posiadających strzelby z potrójnymi pociskami.

Elitarny Szeregowiec brał udział w wyścigach w świecie Raymana jako jeden z zawodników. Jego specjalną techniką jest wypuszczenie złego Luma, który zabierał innym zawodnikom punkty.

Rayman 3 artwork 2.jpg

Szkic koncepcyjny Elitarnego Szeregowca

Oto znane osoby z tego gatunku Mroklumów:

Ciekawostki

Dawny-Hoodmonger.jpg

Dawny wygląd Elitarnego Szeregowca

  • W Kwaterze Mroklumów można spotkać zarówno wyszkolonych, jak i nowicjuszy Szeregowców. Dobrym przykładem jest jeden E.S.ów, który w trzeciej planszy, nie wiedząc, jak posługiwać się bronią, strzelił sobie w twarz.
  • Mroklumy te lubią grać w karty i kłócić się o broń, można to zauważyć w Kwaterze Mroklumów, gdzie pewien E.S. kłóci się o nią z Oficerem. Ostatecznie Szeregowiec postrzelony przez owego Oficera traci głowę.
  • Jest jedynym Mroklumem, którego strój miał Andre.
  • Jest postacią grywalną w Rayman Kart
  • W dodatkowym filmiku zatytułowanym „Lekcja 134” możemy się dowiedzieć,że temu Mroklumowi w ciemności świecą się oczy na czerwono.

Za kulisami

Stéphane Zinetti w wywiadzie dla Raymanzone.com - Postacie, wspomniał o procesie tworzenia Mroklumów. Wtedy wyznał pomysł powstania Hoodmongera. Oto jego wypowiedź:
" Pomysł na Mrokluma wziął się z jednych z moich rysunków. Był to jakiś Meksykanin trzymający gruby karabin i noszący duże sombrero i poncho, zakrywające jego całe ciało. Była to mieszanka Darkmana z Raymana 1 - tajemniczej postaci zakrytej w swoim płaszczu oraz łowcy, również z Raymana 1 (...)"

Elitarny Szeregowiec także "pojawił się" w grze Rayman Raving Rabbids TV Party, gdzie jego łachmany udają stracha na wróble.

Rayman3glowna.png
Rayman Wiki posiada kolekcję zdjęć i obrazów dotyczących postaci imieniem Elitarny Szeregowiec.

Źródła