Fandom

Rayman Wiki

Eig

1280artykułów na
Rayman Wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Eig – stworzenie z fauny Rozdroża Marzeń. Po stworzeniu Murfy'ego, Polokus postanowił stworzyć Eiga, który był, według informacji z gry, przerażający. Spędzał czas upijając się dziwnym wywarem fermentującym w głębi moczarów. Eig był samotny dopóki nie przypłynęli Sssam i Rayman.

Rayman Revolution

Występował tylko na Moczarach Przebudzenia, tam tylko jechał za Raymanem i Ssamem próbując ich zjeść.

Rayman 2: The Great Escape

W tej grze występował tylko w wersji Dreamcast. Po raz pierwszy był na chwile widziany kiedy Ssam i Rayman wjeżdżali na drugą część Moczar przebudzenia. Potem pojawił się z niewiadomych przyczyn w poziomie "Świątynia Skał i Lawy" kiedy Rayman dotarł do miejsca gdzie są piranie i duży teren bagnisty w lewym rogu można było zobaczyć świecące czułki wystające z wody w rzeczywistości był to Eig. Kiedy Rayman podchodzi do niego można zobaczyć kilka jasnych świecących kulek. Nie wiadomo skąd wzięły się te kule i czy nie był to tylko błąd.

Eig.jpg

Dziwne iskry gdy Rayman podchodzi do niego

Wygląd

Prawdopodobnie jest wężem morskim. Jest zielony, posiada ogromne zęby i bardzo małe oczy.

Występy

  • Rayman Revolution 
  • Rayman 2: The Great Escape (tylko wersja Dreamcast)

Więcej w Fandom

Losowa wiki