Fandom

Rayman Wiki

Dzikie roje

1280artykułów na
Rayman Wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Dzikie roje - jest to pierwszy poziom w świecie Ględzonce Groty z gry Rayman Origins

Część 1

Na poczatku mamy Roje, musimy używać Dwuokich Gongów by je przegonić. Mamy kilka Nenupharów, spadamy na dół ale trzymając się blisko Lampionów, na dole mamy Gonga Cyklopa i tworzymy sobie dzięki niemu tarcze ze światła, idzimy w góre, na górze mamy Nenuphary na około których latają Lumki, po lewej mamy Czaszkonete wśród Rojów, a na górze kolejną tylko tym razem ukrytą Czaszkonete.

Część 2

Mamy tutaj sporo trampolin, na trzeciej którą spotkamy musimy użyć ataku z powietrza by wybić się wysoko do sekretnej Klatki. Dalej mamy kolejne Roje przez które musimy przejść, używając Gongów i Lampionów, należy także uważać na Czerwone i Kolczaste Ptaki. Na końcu mamy do zdobycia Czaszkonete, trampoline i Nenuphary. Musimy zdobyć Lumy i zakończyć tę część poziomu.

Sekret 1

Tutaj amy sporo Lampionów i Roje, musimy przejśc przez ten labirint a na końcu pokonać trzy Czerwone Ptaki, oraz rozbić Klatke.

Część 3

Po raz kolejny mamy Roje, najpierw musimy zdobyć Króla Lumów i Lumy, dalej używamy ruszających się Lampionów. Dalej idziemy na dół również przy pomocy Lampionów, na dole mamy Nenuphary i Bujawke, jeżeli pójdziemy prosto dojdziemy do kolejnej części poziomu, a jeżeli użyjemy bujawki i wskoczymy na góre zdobędziemy sekretną Klatke.

Sekret 2

Używamy tu Moskita, musimy się dostać na koniec używając Lampionów i Dwuokich Gongów, na końcu pokonujemy cztery Czerwone Ptaki i rozbijamy Klatke.

Część 4

Tutaj przechodzimy przez kolejne Roje używając Gongów Cyklopów, musimy także uważać na Kolczaste Ptaki i skakać na Nenupharach. Na końcu przechodzimy do kolejnej części poziomu.

Część 5

Musimy pokonać cztery Czerwone Ptaki skacząc na trampolinach, a następnie rozbić Klatke.

Więcej w Fandom

Losowa wiki