FANDOM

Dzikie roje - jest to pierwszy poziom w świecie Ględzonce Groty z gry Rayman Origins

Część 1Edytuj

Na poczatku mamy Roje, musimy używać Dwuokich Gongów by je przegonić. Mamy kilka Nenupharów, spadamy na dół ale trzymając się blisko Lampionów, na dole mamy Gonga Cyklopa i tworzymy sobie dzięki niemu tarcze ze światła, idzimy w góre, na górze mamy Nenuphary na około których latają Lumki, po lewej mamy Czaszkonete wśród Rojów, a na górze kolejną tylko tym razem ukrytą Czaszkonete.

Część 2Edytuj

Mamy tutaj sporo trampolin, na trzeciej którą spotkamy musimy użyć ataku z powietrza by wybić się wysoko do sekretnej Klatki. Dalej mamy kolejne Roje przez które musimy przejść, używając Gongów i Lampionów, należy także uważać na Czerwone i Kolczaste Ptaki. Na końcu mamy do zdobycia Czaszkonete, trampoline i Nenuphary. Musimy zdobyć Lumy i zakończyć tę część poziomu.

Sekret 1Edytuj

Tutaj amy sporo Lampionów i Roje, musimy przejśc przez ten labirint a na końcu pokonać trzy Czerwone Ptaki, oraz rozbić Klatke.

Część 3Edytuj

Po raz kolejny mamy Roje, najpierw musimy zdobyć Króla Lumów i Lumy, dalej używamy ruszających się Lampionów. Dalej idziemy na dół również przy pomocy Lampionów, na dole mamy Nenuphary i Bujawke, jeżeli pójdziemy prosto dojdziemy do kolejnej części poziomu, a jeżeli użyjemy bujawki i wskoczymy na góre zdobędziemy sekretną Klatke.

Sekret 2Edytuj

Używamy tu Moskita, musimy się dostać na koniec używając Lampionów i Dwuokich Gongów, na końcu pokonujemy cztery Czerwone Ptaki i rozbijamy Klatke.

Część 4Edytuj

Tutaj przechodzimy przez kolejne Roje używając Gongów Cyklopów, musimy także uważać na Kolczaste Ptaki i skakać na Nenupharach. Na końcu przechodzimy do kolejnej części poziomu.

Część 5Edytuj

Musimy pokonać cztery Czerwone Ptaki skacząc na trampolinach, a następnie rozbić Klatke.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki